آخرین تمرینهای تیم ملی فوتبال در سایه حمایت فوقالعاده مردم مکزیک
پژوهشگران چینی تاکید دارند قهوه در این خصوص تاثیر خود را از خاصیتی می گیرد که مانع از فعالیت ماده ای خاص می شود که این ماده در ارتباط با دیابت است.
لینگ ژنگ، کان هوانگ و همکارانشان معتقدند مطالعات گذشته نشان می دهد افرادی که روزانه بیش از چهار فنجان قهوه مصرف می کنند تا 50 درصد خطر ابتلا به دیابت را کاهش می دهند.
بر اساس نتایج این تحقیق که در مجله Agricultural & Food Chemistry منتشر شد ترکیباتی در قهوه وجود دارد که به طرز چشمگیری مانع از فعالیت "آمیلویید پلی پپتید" می شود که این ماده نقش مهمی در ابتلا به دیابت نوع 2 دارد. (ایسنا)
آخرین تمرینهای تیم ملی فوتبال در سایه حمایت فوقالعاده مردم مکزیک
حسین کعبی: وقتی فیگو را در جام جهانی زدم....