سایه خبر

تکذیب تغییر رئیس ستاد انتخابات کشور

دفتر روابط عمومی وزارت کشور در اطلاعیه‌ای ضمن تأکید بر ثبات و استمرار مدیریت در ستاد انتخابات کشور هرگونه خبر و شایعه دال بر تغییر رئیس این ستاد را بی‌پایه و اساس اعلام کرد.به گزارش ایسنا، در این اطلاعیه آمده است: نظر به انتشار برخی اخبار غیرمستند در بعضی از سایت‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی درخصوص وقوع تغییر در مدیریت ستاد انتخابات کشور، به این وسیله ضمن تأکید بر بی‌پایه و اساس بودن همه این شایعات، هرگونه تغییر در مدیریت ستاد انتخابات کشور تکذیب می‌شود.
کد خبر: ۴۵۱۴۰۹

سیدصولت مرتضوی، معاون سیاسی وزیر کشور، ریاست ستاد انتخابات کشور را برعهده دارد و در بعضی سایت‌ها گفته شده بود قرار است احمدزاده رئیس سابق سازمان میراث فرهنگی و گردشگری جانشین مرتضوی شود.

کوبیدن بر طبل جنگ با ایران احمقانه است

وزیر امور خارجه پیشین انگلیس با تاکید بر ضرورت دنبال کردن مسیر گفت‌وگو با ایران، کوبیدن بر طبل جنگ را احمقانه خواند. به گزارش ایسنا، روزنامه هندو به نقل از دیوید میلیبند نوشت: از کوبیدن بر طبل جنگ با ایران بسیار نگران هستم و فکر می‌کنم که این کار بسیار احمقانه است.وزیر خارجه قبلی انگلیس افزود: از مسیر دوسویه تعامل و فشار حمایت می‌کنم، اما مسیر تعامل باید احیا شود. میلیبند گفت: این موضوع که اجازه ندهیم کوبیدن بر طبل جنگ به سویی رود که به امری اجتناب‌ناپذیر تبدیل شود، بسیار مهم است.

بازداشت معاون وزیر صنعت

خبرگزاری ایسنا اعلام کرد، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در جریان رسیدگی به پرونده فساد عظیم بانکی اخیر بازداشت شده است.ایسنا اتهام این معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت را همکاری با گروه «امیرمنصور آریا» اعلام کرده است. البته سخنگوی قوه قضاییه دیروز حاضر به تایید و یا رد این خبر نشد. به گزارش واحد مرکزی خبر، غلامحسین محسنی اژه‌ای در حاشیه مراسم رونمایی از 4 کتاب جدید مرکز اسناد انقلاب اسلامی درموضوع فتنه 88 در پاسخ به سؤالی درباره دستگیری معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در ارتباط با فساد مالی اخیر گفت: از نظر قانونی منع داریم نام و مشخصات کسانی را که در مرحله اتهام هستند مطرح کنیم و اگر محکوم شوند اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

وی در پی به اصرار خبرنگاری مبنی بر این که آیا تأیید می‌کنید این مقام دستگیر شده است؟ افزود: آنچه را که از نظر قانونی بتوانم بگویم در زمان خودش می‌گویم.

نجات ماهیگیران ایرانی توسط نیروهای دانمارک

نیروی دریایی دانمارک 14 گروگان دزدان دریایی سومالی را نجات داد و 25 دزد دریایی را در سواحل سومالی دستگیر کرد.به گزارش ایسنا و به نقل از خبرگزاری آلمان، میکاییل بیل، سخنگوی نیروی دریایی دانمارک این خبر را اعلام کرد و افزود: 14 گروگانی که روز شنبه آزاد شده‌اند از اتباع ایرانی و پاکستانی هستند که چند ماهی گرفتار دزدان دریایی شده بودند.بنا بر این گزارش، این افراد در حالی ‌که قایق ماهیگیری آنها گرفتار دزدان دریایی سومالی شده بود، مورد بدرفتاری قرار گرفته بودند، اما به لحاظ سلامتی در شرایط خوبی به سر می‌برند.سخنگوی نیروی دریایی دانمارک گفت: این افراد پس از آزادی فرصت پیدا کردند با خانواده‌هایشان تماس تلفنی داشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها