مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی کشور از سازماندهی 100 هزار تاکسی در کشور خبر داد.
کد خبر: ۴۵۱۳۷۴

بابک هاشمی ظهر پنجشنبه در نشست مشترک هیات ‌مدیره اتحادیه تاکسیرانی منطقه شش کشور در بوشهر اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 400 هزار راننده تاکسی در کشور فعال هستند.

وی از فعالیت بیش از 320 هزار تاکسی در سطح کشور خبر داد و گفت: این تعداد تاکسی بیش از 30 میلیون سفر در روز را پوشش می‌دهند. روزانه 12 میلیون نفر از تاکسی استفاده می‌کنند.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی کشور با اشاره به فعالیت تاکسی ها در بیش از یک هزار شهر کشور، گفت: تاکسی‌ ها 24 درصد مسافران درون‌شهری را جابجا می‌کنند و در شهرهایی که اتوبوس شهری وجود ندارد، کل جابه جایی مسافر با تاکسی انجام می‌شود.

وی از نوسازی 30 هزار تاکسی در سال جاری خبر داد و گفت: تا پایان سال 15 هزار تاکسی دیگر نیز نوسازی خواهند شد. از سال گذشته تا کنون پنج هزار تاکسی به چرخه حمل و نقل عمومی کشور اضافه شده است.

هاشمی، نقش آموزش را در خدمات‌رسانی بهتر تاکسی‌ها بسیار مهم دانست و اضافه کرد: کتاب‌های مناسبی برای آموزش رانندگان تاکسی در کشور آماده و بین آنها توزیع شده است.

یکصد و نود و پنجمین نشست مشترک هیات مدیره اتحادیه تاکسیرانی و مدیران عامل سازمان‌های تاکسیرانی منطقه شش کشور از صبح پنجشنبه با حضور مدیران عامل سازمان‌های تاکسیرانی منطقه شش کشور شامل استان های یزد، هرمزگان، زاهدان، کرمان و بوشهر در خانه معلم بوشهر برگزار شد.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها