متهم با همدستی دوستش خودرو را از تهران دزدیده و به زاهدان برده بود

داماد با خودروی دزدی به خواستگاری ‌رفت

مردی که با خودروی دزدی از تهران به زاهدان رفته بود تا به خواستگاری یک دختر جوان برود، با هوشیاری پلیس، به همراه همدستش دستگیر شد.
کد خبر: ۴۴۹۵۵۹

به گزارش «جام‌جم»، رسیدگی به این پرونده چندی پیش با شکایت مردی مبنی بر سرقت خودروی پژوی وی در دستور کار ماموران اداره آگاهی فرودگاه مهرآباد تهران قرار گرفت. در پی این شکایت، تحقیقات برای کشف خودروی مسروقه و دستگیری سارق فراری آغاز شد تا این که چند روز پیش ماموران از سوی پلیس زاهدان گزارشی دریافت کردند مبنی بر این که خودروی مسروقه شاکی در این شهر توقیف و 2 سرنشین آن دستگیر شده‌اند.

با هماهنگی قضایی خودرو تحویل مالباخته شد و 2 متهم برای تحقیق به پلیس تهران انتقال یافتند.

در مرحله بعدی تحقیقات معلوم شد، متهمان با خودروی شاکی ده‌ها پلاک جعلی و گوشی تلفن همراه مسروقه حمل می‌کردند که این اموال نیز از سوی پلیس زاهدان کشف و ضبط شده است. متهمان در بازجویی گفتند خودرو را از یکی از دوستان خود خریده‌اند، اما سرانجام اعتراف کردند خودرو را سرقت کرده بودند تا به خواستگاری بروند.

یکی از متهمان در اظهاراتش گفت: مدتی بود با همسرم اختلاف داشتم. به همین دلیل تصمیم گرفتم بی‌آن‌که همسرم را طلاق دهم، دوباره ازدواج کنم.

وی افزود: ماجرا را با یکی از دوستانم در میان گذاشتم و او دختر یکی از اقوامش را در زاهدان به من معرفی کرد. سپس با سرقت یک خودروی پژو از تهران به مقصد زاهدان حرکت کردیم. وی افزود: در میانه راه یکی از دوستان همدستم، تعدادی پلاک جعلی خودرو و گوشی تلفن همراه به ما داد تا آنها را به مردی تحویل دهیم. متهم گفت: حوالی خانه دختر جوان ماموران به ما ظنین شده و قصد سد کردن راهمان را داشتند که به‌سرعت از محل دور شدیم. در جریان این تعقیب و گریز، خودروی دزدی توسط پلیس متوقف شد و ما دستگیر و به جای خواستگاری، روانه زندان شدیم.تحقیقات تکمیلی از متهمان ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها