آیت‌الله لطف‌اﷲ صافی‌گلپایگانی در دیدار مسوولان صدا و سیمای مرکز قم تاکید کرد: رویکرد صدا و سیما باید به گونه‌ای باشد که جامعه را به سمت خدایی شدن سوق بدهد.
کد خبر: ۴۴۹۲۴۲

به گزارش مهر، مرجع تقلید شیعیان با اشاره به فعالیت‌های فراگیر صدا و سیما افزود: صدا و سیما، مدرسه و دانشگاهی بزرگ است و باید طوری باشد که مردم را بسازد و جامعه را به طرف خداوند متعال سوق دهد. وی به نقش بی‌بدیل صدا و سیما در اثرگذاری بر مردم اشاره کرد و ادامه داد: هیچ نهادی به اندازه صدا و سیما با عقاید، افکار و اخلاق مردم ارتباط مستقیم ندارد و اگر این مرکز درست کار کند، خیلی از نواقص و نقاط ضعفی که در جامعه وجود دارد، برطرف می‌شود.

صافی گلپایگانی وظیفه و مسوولیت مدیران و برنامه‌ریزان صدا و سیما را بسیار خطیر ارزیابی و اظهار کرد: هر چه روی برنامه‌های صدا و سیما کار شود و مسوولان آن اهتمام داشته باشند، واقعا سزاوار است و از سوی دیگر اگر مسامحه هم باشد، کم آن هم بسیار زیانبار و خطرناک است.

مرجع تقلید شیعیان در بخش دیگری از بیانات خویش با تاکید بر حفظ و پاسداری از ارزش‌های اسلام و انقلاب افزود: فرهنگ اختلاط و عدم تفکیک جنسیتی در جامعه، فرهنگ غیر اسلامی است و فرهنگ ما، فرهنگ قرآن و اسلام است.

آیت‌الله صافی‌گلپایگانی با آرزوی موفقیت برای همه‌ خدمتگزاران به اسلام اظهار کرد: امیدوارم همه موفق باشید و بتوانید در این شرایط طوری عمل کنید که موجب شوکت نظام اسلامی در خارج و داخل شوید و برنامه‌هایی بسازید که به مردم روح و نشاط اسلامی بدهد.

در ابتدای این دیدار، مدیر کل صدا و سیمای مرکز قم، گزارشی از فعالیت‌های این مرکز ارائه و آمادگی خود را برای انجام دستورات مراجع معظم تقلید اعلام کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها