مرد حسود بنگلادشی انگشتان همسرش را قطع کرد تا مانعی برای درس خواندن او شود. روزنامه دیلی‌میل اعلام کرد که این مرد 30 ساله 5 انگشت همسرش را با ضربات چاقو جدا کرد و برای این‌که پزشکان نتوانند انگشتانش را پیوند بزنند، انگشتان او را داخل سطل زباله انداخت. این زن 21 ساله گفت: همسرم با این بهانه که برایم سورپرایز دارد چشمان و دهانم را بست اما سورپرایزش قطع 5 انگشت یکی از دستانم بود.
کد خبر: ۴۴۶۹۳۴

این مرد در بازجویی‌اش به پلیس گفت: همسرم بدون اجازه من اقدام به ادامه تحصیل کرده، این در حالی است که به او هشدار داده بودم در صورت ادامه تحصیل عواقب بدی در انتظارش خواهد بود.

به گفته رئیس پلیس بنگلادش، این مرد پس از دستگیری به این جنایت اعتراف کرد. به گزارش روزنامه دیلی‌میل، این زن تصمیم دارد تا نوشتن با دست چپ را یاد بگیرد و دوباره به ادامه تحصیل بپردازد. / ایسنا

آتش زدن زن آمریکایی در آسانسور

زن آمریکایی در آسانسور آپارتمانش مورد سوء قصد یک مرد ناشناس قرار گرفت و کشته شد.

این اتفاق زمانی رخ داد که قاتل او را درون آسانسور به دام انداخت و با ریختن موادشیمیایی آتش‌زا او را آتش زد.

به گفته رئیس پلیس نیویورک، این مرد که هویت او مشخص نشده است پشت در آسانسور در کمین این زن حدودا 60 ساله ایستاده بود و وقتی در آسانسور باز شد دست به قتل او زد.

به گزارش رسانه‌های محلی نیویورک، این حادثه که چند دقیقه بیشتر طول نکشیده با دوربین‌های نصب شده در آسانسور و راهرو ضبط شده است. همچنین شواهد نشان می‌دهد این مرد از حضور قربانی داخل آسانسور آگاهی داشته است. ‌/‌ ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها