انفجار در یک منزل مسکونی منجر به مرگ یک دختر 6ساله و سوختگی پدر و برادرش شد. سیدمحمد میرجلیلی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی یزد، در این‌ باره گفت: در پی تماس فردی با سامانه 125 در ساعت 32‌/‌8 صبح جمعه گذشته و اعلام خبر انفجار شدید در یک منزل مسکونی در خیابان کاشانی، نیروهای امداد و نجات سازمان آتش‌نشانی یزد همراه 21 نیروی عملیاتی و تجهیزات امداد و نجات و آواربرداری به محل حادثه اعزام شدند.
کد خبر: ۴۴۶۹۳۲

وی افزود: ماموران آتش‌نشانی پس از ورود به محل ضمن ایمن‌سازی، با مهار آوار پس از 3 ساعت، کودک 6 ساله را که بر اثر ریزش سقف در زیرآوار مدفون شده بود، بیرون آوردند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی یزد با بیان این ‌که، پس از خروج کودک از زیرآوار، ماموران اورژانس مرگ وی را تایید کردند، گفت: شدت انفجار به حدی بود که باعث وارد شدن خسارت به 3 دستگاه خودروی سواری پارک شده در کوچه و منازل اطراف شد.

میرجلیلی، علت این حادثه را نشت گاز شهری در منزل و متعاقب آن ایجاد جرقه در محیط اعلام و به شهروندان توصیه کرد به محض استشمام بوی گاز در محیط، با بستن شیر اصلی گاز، بدون ایجاد الکتریسیته ساکن و قطع و وصل کردن کلید‌های برق، در و پنجره‌ها را باز کرده و با حوله نمناک گاز را از محیط خارج و مراتب را با ذکر آدرس دقیق به سامانه 125 گزارش کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها