بروجردی در گفت‌وگو با جام‌جم آنلاین:

آمریکا‌ از شکست‌های خود عبرت بگیرد

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی دستگیری جاسوس آمریکا را ادامه ضربات جمهوری اسلامی ایران بر پیکره اطلاعاتی واشنگتن داشت و گفت: آمریکایی‌ها از شکست‌های سنگینی که از جمهوری اسلامی ایران متحمل می‌شوند درس عبرت بگیرند.
کد خبر: ۴۴۶۲۵۸

علاءالدین بروجردی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار جام‌جم آنلاین اظهار داشت: آمریکا بعد از آن که دیده‌بان خود در ایران (سفارت انگلیس) را از دست داد به دنبال روش‌های جایگزین هستند که اقدامات اخیر آنان در این راستا بوده است.

وی افزود: اقدامات آمریکا مانند راه‌اندازی سفارت مجازی و برقراری ارتباط با شهروندان ایرانی با هدف جاسوسی برای آمریکا با شکست مواجه و جاسوسی هوایی واشنگتن و فرو نشاندن پهپاد جاسوسی آنان توسط جمهوری اسلامی ایران به افتضاح بزرگ برای کاخ سفید تبدیل شده است.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: با شکست‌هایی که آمریکا در قبال ایران متحمل شد و افکار عمومی جهان شاهد شکست‌های بزرگ واشنگتن بود، آمریکا برای جبران این شکست‌ها اقدام به اعزام جاسوس به ایران کرد که با تلاش‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) و با هدایت‌های الهی در این توطئه نیز ناکام ماند.

وی تاکید کرد: آمریکا باید این پیام را دریافت کرده باشد که هیچ نقطه ایران برای اقدامات جاسوسی آنها امن نیست.

بروجردی یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران باید به خاطر اقدامات خصمانه آمریکا علیه ایران و نقض مقررات بین‌المللی از طریق مجاری دیپلماتیک به مجامع بین‌المللی اعتراض و حقوق ملت ایران را مطالبه نماید.

وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران روز شنبه با صدور اطلاعیه ای از دستگیری یکی از جاسوسان سیا در ایران خبر داد.

انتشار این خبر بازتاب وسیعی در رسانه های جهان داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها