با تأیید دادستان کل کشور و موافقت رییس قوه قضاییه حکم اعدام 11 نفر از متهمان قاچاق مواد مخدر در شیراز به مرحله اجرا در آمد.
کد خبر: ۴۴۲۲۷۱

به گزارش ایسنا، احکام این متهمان پیش از تایید دادستانی کل کشور در دادگاه انقلاب اسلامی شهر‌های شیراز، آباده، داراب و نی‌ریز صادر شده بود که پس از اجرای تشریفات قضایی با دستور دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مرکز استان فارس در محل زندان عادل آباد شیراز اجرا شد.

متهمان از سال‌های 87 تا 89 اقدام به نگهداری و حمل و ترانزیت انواع مواد مخدر از جمله تریاک، هروئین، کراک و مرفین به صورت عمده کرده بودند.

علی القاصی، دادستان عمومی و انقلاب شیراز در این رابطه از دستگیری یک باند سرقت مسلحانه که از چند سال پیش اقدام به سرقت مسلحانه از طلافروشی‌ها و بانک‌های شیراز و اصفهان کرده بودند خبر داد و گفت: این اقدام با دستورات و پیگیری‌های مداوم دستگاه قضایی استان توسط عوامل نیروی انتظامی صورت گرفت.

دادستان شیراز افزود: با پیگیری‌های رییس کل دادگستری فارس و هماهنگی به عمل آمده از سوی دادستانی شیراز با مراجع انتظامی سه نفر از اعضای این باند که در سال‌های گذشته اقدام به سرقت از بانک‌ها و طلافروشی‌های شیراز کرده و در 2مورد نیز اقدام به بزه مشابه در اصفهان کرده بودند، دستگیر شدند.

القاصی در ارتباط با دستگیری اعضای این باند گفت: سارقان پس از سرقت 5/8 کیلوگرم طلا از یک باب مغازه طلافروشی در بخش بیضا توسط نیروی انتظامی و با اجرای گشت مهار دستگیر شدند. این در حالی است که این باند سرقت مسلحانه پیش از این با انجام چند فقره سرقت مسلحانه در شیراز و اصفهان که منجر به قتل یک نفر نیز گردیده بود، تحت پیگرد قرار داشتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها