برگزاری نخستین همایش رشد ریاضی در تبریز

نخستین همایش رشد ریاضی، آموزش و نوآوری‌ها در مرکز تربیت معلم علامه امینی تبریز برگزار شد.
کد خبر: ۴۳۵۸۰۲

 در این همایش علمی دو روزه اساتیدی از دانشگاه‌های کشور ازجمله ابراهیم ریحانی استاد دانشگاه شهید رجایی تهران و محمد جلوداری ممقانی عضو انجمن ریاضی ایران سخنرانی کردند.

دبیر علمی همایش به ایرنا گفت: 62 مقاله به صورت سخنرانی و پوستر در این همایش ارائه شد و چهار متن سخنرانی هم به صورت چاپ شده در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفت.

علی ملخاصی، هدف از برگزاری این همایش را بررسی روشهای جدید تدریس ریاضی در مدارس و دانشگاه ها، ارائه دستاوردهای جدید در زمینه ریاضی، ایجاد وحدت رویه درآموزش ریاضی و تبادل نظر اساتید و دبیران ریاضی عنوان کرد.

براساس این گزارش رییس مرکز آموزش نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش و سرپرست مجتمع آموزش عالی پیامبر اعظم (ص) در آیین گشایش این همایش، برگزاری آن را حرکتی برای رسیدن به افقهای علمی تعیین شده دانست.

اسداله اسدی گرمارودی با اشاره به پویایی ریاضی، حل مشکلات آموزشی در این حوزه علمی را نیازمند آشنایی با شیوه‌های جدید تدریس و استفاده از دانش روز دانست.

برگزاری کلاس‌های تئوری و کارگاهی از برنامه‌های جانبی نخستین همایش رشد ریاضی کشور بود.

این همایش 28 و 29 مهر ماه سال جاری به همت مرکز تربیت معلم علامه امینی تبریز و با همکاری مجتمع آموزش عالی پیامبر اعظم (ص) و انجمن ریاضی ایران برگزار شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها