جزئیات تکمیل ظرفیت جذب اعضای هیات علمی

رئیس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم با اشاره به آغاز زمان تکمیل ظرفیت جذب اعضای هیات علمی خاطرنشان کرد: تعیین اولویتها و تکمیل ظرفیت از 20 تا 30 آبانماه سال جاری شروع می‌شود.
کد خبر: ۴۳۴۲۴۷

رئیس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم با اشاره به برخی جزئیات تکمیل ظرفیت جذب اعضای هیات علمی، خبر از آغاز تکمیل ظرفیت جذب هیات علمی دانشگاهها داد و گفت: از 20 تا 30 آبانماه تکمیل ظرفیت اعضای هیات علمی دانشگاهها آغاز می‌شود.

محمدرضا مردانی در گفت‌وگو با مهر، گفت: رئیس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم، اظهار کرد: آنهایی که فاقد شرایط اعلام شده هستند یعنی ثبت نامشان منطبق بر خواسته‌های دانشگاه نبوده، جدا شده و به مرکز جذب برگرداننده می‌شوند.

مرکز جذب اعضای هیات علمی از 5 آبانماه 90 دوباره نیازهای جدید دانشگاهها به انضمام نیازهای تامین نشده دانشگاههای کم متقاضی را بررسی خواهد کرد و روی سایت بارگذاری می‌کند که از طریق ایمیل و سایر راههای ارتباطی دیگر به متقاضیانی که در مرحله اول به مصاحبه دعوت نشده‌اند، اعلام خواهد کرد.

به گفته مردانی، این عده برای تکمیل ظرفیت دانشگاههایی که اعلام شد دوباره می‌توانند اولویتهای دیگری را تعیین کنند.

مردانی با اشاره به آغاز زمان تکمیل ظرفیت جذب اعضای هیات علمی خاطرنشان کرد: تعیین این اولویتها و تکمیل ظرفیت از 20 تا 30 آبانماه سال جاری شروع می‌شود.

وی با اشاره به آمار ثبت نام کنندگان در فراخوان جذب اعضای هیات علمی دانشگاهها، گفت: تا دیروز 35 هزار نفر ثبت نامشان کامل شده و امکان دارد تا پایان امروز چهارشنبه 20 مهرماه که برای ویرایش مجدد اطلاعات و جا به جایی اولویتها فرصت داده بودیم اتفاقات دیگری هم رخ دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها