ساعات لبریز از انتظار در کرمانشاه

یک روز تا طلوع آفتاب مهربانی

تا طلوع آفتاب مهربانی در آسمان کرمانشاه تنها یک روز مانده است، روزی پرتلاطم که سراسر، اشتیاق است و جلوه های انتظار در آن بی شمار. این خطه سرافراز و مقاوم ، یکپارچه شوق و التهاب و انتظار است تا سپیده حضور بدمد و فردا ، آسمان دیار مهمان نوازان، خورشیدی دیگر را در آغوش بکشد.
کد خبر: ۴۳۳۸۵۱

مردم مهمان نواز کرمانشاه که از چند روز پیش سرمست عطر خبر آمدن مولا و مقتدایمان، به تکاپوی استقبال افتاده اند امروز سر از پا نمی شناسند تا خطه ایثار و مقاومت را مهیای حماسه ای دیگر از جنس حضور کنند.

به هر سو که می نگری، خیابان ، میدان ، کوچه و بازار ، حوزه و دانشگاه ، مدرسه و اداره و ... به هزار زبان ، آرزوی وصال یار را فریاد می زنند.

"خاک پایت توتیای چشم ما "، "‌آفتاب دل ما می آید ، عشق با نور خدا می آید"‌ ، "‌رهبرم سلام "‌، "‌هاتین ، خوش هاتین"‌( آمدید ، خوش آمدید ) ، "‌عشق یعنی رهبرم سید علی " و ... جملاتی است که از دلهای کرمانشاهیان برآمده تا قطره ای از دریای شوق مشتاقان ولایت را به تصویر بکشد.

سراسر کرمانشاه مقاوم ، امروز با پرچم های پر افتخار جمهوری اسلامی ، تصاویر و پلاکاردهایی از مقام معظم رهبری ، آذین بندی شده اگر چه دلهای کرمانشاهیان سالهاست که قاب عکس رهبر است.

سراسر ایران اسلامی گوش به فرمان فرمانده کل قوا و همواره در صحنه ایثار و جان فشانی برای خدمت به انقلاب و ایرانند اما شاید برای مردم کرمانشاه حضور از جنس دیگری است و معنای دیگری دارد.

برای کرمانشاهیانی که هشت سال خون و حماسه را در نوردیدند و خم به قامت سرافرازشان نیاوردند امروز نیز تداوم حضور، در صحنه ای دیگر جریان دارد.

ستادهای خودجوش مردمی در جای جای کرمانشاه به شدت سرگرم تدارک برای استقبالی با شکوه از ولی امر مسلمین هستند و در این راه گوی سبقت را از ادارات و نهادهای دولتی ربوده اند.

برپایی ایستگاههای صلواتی و حضور پر شور جوانان و نوجوانان انقلابی که با اشتیاقی وصف نشدنی به پخش شربت و نذورات مردمی و توزیع عکس ها و تصاویر رهبر معظم انقلاب مشغولند، حال و هوایی معنوی به استان بخشیده و خیابانهای شهر را به عرصه نمایش ارادت قلبی یکایک مردم به رهبر انقلاب بدل کرده است.

امروز کرمانشاه سرافراز و مقاوم ، یکپارچه شوق و التهاب و انتظار است تا سپیده حضور بدمد و فردا ، آسمان دیار مهمان نوازان، خورشیدی دیگر را در آغوش بکشد.

آخرین شب انتظار ، قرار است که دیار مهمان نوازان لبریز از عطر شکرگزاری و دعا شود.
به شکرانه ورود مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه، امشب تمامی مساجد و حسینیه ها و تکایای استان لبریز از نماز شکر و عطر استجابت دعای توسل می گردد و گلبانگ الله اکبر کرمانشاهیان بار دیگر رساتر از همیشه بر فراز آسمان منتظر شهر طنین انداز خواهد شد.

به یمن سفر مقتدا و مولای مسلمین به استان کرمانشاه فردا خدمات بهداشتی و پزشکی نیز در سراسر استان رایگان است و حضور پر برکت مولای دردمندان، پیشاپیش بر زخم های این دیار مرهم می گذارد. (ایرنا)

 بیانیه مجمع نمایندگان کرمانشاه

در همین پیوند، مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی روز سه شنبه در آستانه سفر رهبر معظم انقلاب به استان با صدور بیانیه ای از عموم مردم شهیدپرور کرمانشاه دعوت کردند تا با استقبالی باشکوه از ولی امر مسلمین جهان، برگ زرین دیگری بر افتخارات خود بیفزایند. 
  
 این بیانیه به امضا هشت تن از نمایندگان استان در مجلس شامل :‌ تجری، فلاحت پیشه، امینی، کرمی راد، شعبانی، زمانی، فدایی و حسینی رسیده، است:

"  مردم شریف کرمانشاه، اکنون که به لطف الهی این توفیق را پیدا کرده ایم که خورشید ولایت و انقلاب از غرب کشور طلوع نماید و شما مردم دلیر و مقاوم استان به عنوان مرکز پشتیبانی غرب کشور که در دوران انقلاب و دفاع مقدس با تقدیم هزاران شهید، جانباز و آزاده و میزبانی رزمندگان اسلام جنگ تحمیلی را در خانه خود اداره کردید، افتخار میزبانی یار دیرین جبهه های جنگ تحمیلی، ولی امر مسلمین، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظل العالی) را پیدا کرده اید."

این بیانیه خطاب به مردم استان افزوده است: با حضور گسترده خود در مراسم استقبال و همه برنامه های سفر قدردان عنایت معظم له بوده و بار دیگر رسم مهمان نوازی خود را در قبال عزیزترین و شریف ترین مهمان این دیار به جا آورده تا لوح دیگری بر افتخارات مردم شریف استان کرمانشاه در بصیرت و حضور آگاهانه در عرصه های سیاسی، اجتمایی و بویژه ولایتمداری و علاقه مندی خود به رهبری نظام و ولایت فقیه به عنوان ستون مستحکم نظام و کشور بیافزایید.
 به گزارش جام جم آنلاین ،‌در بخش دیگری از بیانیه می خوانیم: این سفر مبارک شرایطی را فراهم می آورد که استان کرمانشاه از برکات این حضور معنوی نیز حداکثر استفاده را بنماید.

در پایان بیانیه تصریح شده است: مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی به عنوان خدمتگزاران شما در خانه ملت به همراه سایر مسوولان ملی و استانی تلاش می نماییم که خواسته های شما مردم عزیز و مشکلات استان را به استحضار معظم له رسانده و انشاالله با عنایت و توجه ایشان این حضور تبدیل به نقطه عطف جدیدی برای توسعه همه جانبه مادی و معنوی استان می شود. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها