مورینیو: صدرنشینی با فاصله‌یک امتیاز اهمیت چندانی ندارد

اولین صدرنشینی بارسلونا در فصل جدید لالیگا

بدبین‌ترین هواداران بارسلونا هم فکرش را نمی‌کردند که برای صدرنشینی تیم‌شان مجبور باشند 7 هفته صبر کنند، اما اوضاع برای تیم آبی و اناری پوش بارسا در آغاز فصل جدید لالیگا به‌گونه‌ای رقم خورد که آنها اولین صدرنشینی‌شان را در هفته هفتم و به لطف شکست تیم شگفتی‌ساز رئال بتیس تجربه کنند.
کد خبر: ۴۳۳۰۲۷

در یکی از 5 بازی پایانی این هفته بارسلونا در ورزشگاه ال مولینون با تک گل دقیقه 12 آدریانو، اسپورتینگ خیخون را شکست داد تا با همین پیروزی خفیف به صدر جدول صعود کند. چیزی که گواردیولا و شاگردانش را صدرنشین لالیگا کرد شکست تیم شگفتی‌ساز رئال‌بتیس بود. بتیس که تا قبل از این با 12 امتیاز از 6 بازی وضعیتی بهتر از تیم‌های پرستاره بارسلونا و رئال‌مادرید داشت در عین ناباوری در حضور تماشاگران خودی با یک گل از لوانته شکست خورد تا بواسطه همین نتیجه فرصت صدرنشینی را با سقوط به رده هفتم جدول عوض کند.

در دیگر دیدار حساس یکشنبه شب، رئال‌مادرید در یک بازی کاملا هجومی و یک‌طرفه میزبان خود اسپانیول را با 4 گل درهم کوبید. در این دیدار که در ورزشگاه اختصاصی اسپانیول برگزار شد، گونزالو هیگواین، مهاجم آرژانتینی رئال ستاره میدان بود و توانست 3 گل این تیم را در دقایق 17 ، 66 و 89 به ثمر برساند. دیگر گل رئال‌مادرید را خوزه کالیخون در دقیقه 82 به ثمر رساند.

در پایان هفته هفتم لالیگا‌، بارسلونا با 14 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به لوانته صدرنشین است و رئال‌مادرید هم با 13 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد. البته این موضوع که بارسلونا صدرنشین است و رئال‌مادرید سوم، خیلی هم برای خوزه مورینیو مهم نیست.

سرمربی رئال مادرید پس از پیروزی پرگل تیمش مقابل اسپانیول، بعد از مدت‌ها در کنفرانس خبری حاضر شد و درباره‌ فاصله‌ امتیازی‌اش با بارسلونا گفت: «ما فقط یک امتیاز عقب هستیم نه 10 امتیاز. تا زمانی که فاصله‌ امتیازی کم باشد برای من اهمیتی ندارد که از بارسلونا عقب‌تر باشیم. صدرنشینی با فاصله‌ یک امتیاز اهمیت چندانی ندارد.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها