اعضای یک باند که با پوشش پلیس و استفاده از چراغ گردان با بستن دست و پای کارگران و ضرب و جرح شدید آنها اموالشان را سرقت می‌کردند، دستگیر شدند. به گزارش «جام‌جم»، در یکی از روزهای شهریور، ماموران پاسگاه 211 قلعه‌نو از توابع شهرری از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در جریان سرقت در محله عشق‌آباد قرار گرفتند.
کد خبر: ۴۳۲۷۳۹

با حضور ماموران در محل و تحقیقات مقدماتی مشخص شد، 3 نفر سارق با یک دستگاه خودرو پراید در حالی که از چراغ گردان استفاده می‌کرده‌اند و یکی از آنها لباس پلیس به تن کرده بود، با ورود به یک کارگاه تولید سرب با بستن دست و پای کارگران به بهانه قاچاق مواد مخدر، قصد سرقت اموال کارگران را داشته‌اند که با کمک همسایه‌ها راه فرار مامورهای قلابی مسدود و آنها دستگیر شده‌اند.با دستگیری متهمان، ماموران در بازرسی از خودروی آنها، یک چراغ گردان، چندین رشته دستبند پلاستیکی، باتوم و 2 گاز اشک‌آور و لباس‌های فرم نیروهای مسلح را کشف کردند.

با تشکیل پرونده‌ای در این ارتباط، قاضی شعبه 101 کهریزک پرونده را به همراه متهمان در اختیار ماموران پایگاه نهم پلیس آگاهی قرار داد. در تحقیق از متهمان معلوم شد آنها در پوشش یک باند از چندی پیش با شناسایی کارگاه‌های تولیدی در ساعات پایانی شب پس از ورود به این محل‌ها و معرفی خودشان به نام پلیس دست و پای کارگران را بسته و پس از ضرب و جرح شدید، اموالشان را سرقت می‌‌کرده‌اند. در پی این اعترافات و شناسایی چند کارگر که آنها نیز از سوی ماموران قلابی مورد حمله قرار گرفته و اموالشان سرقت شده بود، کارآگاهان متوجه شدند، 3 متهم دستگیر شده در یک تعمیرگاه خودرو فعالیت می‌کنند و خودروی مورد استفاده در سرقت نیز مربوط به یک مشتری است که آن را برای تعمیر به تعمیرگاه سپرده است.

سرهنگ حسین عباسچیان رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی در این باره به «جام‌جم» گفت: با توجه به شناسایی متهمان از سوی مالباختگان قاضی شعبه 101 دستور قضایی مبنی بر چاپ تصویر متهمان بدون پوشاندن چهره را صادر کرد تا کسانی که از سوی متهمان مورد حمله قرار گرفته‌ و اموالشان سرقت شده است برای اعلام شکایت به پایگاه نهم پلیس آگاهی مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها