سرهنگ البرزی:

برخورد پراید و اتوبوس 4 قربانی گرفت

معاون عملیات پلیس‌راه کشور با اعلام خبر برخورد یک دستگاه اتوبوس اسکانیا با پراید گفت: در این حادثه چهار نفر کشته شدند.
کد خبر: ۴۲۲۲۵۰

سرهنگ پرویز سیاح البرزی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه ماموران پلیس‌راه بوشهر در ساعت 14:35 روز یکشنبه در جریان وقوع تصادفی مرگبار در کیلومتر 45 محور گناوه ـ دیلم قرار گرفتند ، گفت: ماموران با حضور در صحنه حادثه دریافتند یک دستگاه خودرو سواری پراید با یک دستگاه اتوبوس اسکانیا برخورد کرده است.

وی با بیان اینکه این حادثه چهارکشته برجای گذاشته است، گفت: کارشناسان تصادفات پلیس‌راه تجاوز به چپ از جانب راننده پراید را علت بروز این حادثه اعلام کرده‌اند.

سرهنگ البرزی گفت: ماموران پلیس‌راه استان قزوین در ساعت 7:50 روز گذشته در جریان وقوع تصادفی خونین در کیلومتر چهار جاده قزوین ـ همدان قرار گرفتند، ‌گفت: ماموران با حضور در صحنه حادثه دریافتند یک دستگاه خودرو سواری پیکان با یک دستگاه خودرو سواری پراید برخورد کرده که در این حادثه 2 تن کشته و 8نفر راهی بیمارستان شدند.

به گفته وی، تجاوز به چپ از جانب راننده پراید علت بروز این حادثه اعلام شده است.

معاون عملیات پلیس‌راه کشور با بیان اینکه 35 درصد از تصادفات روز گذشته را واژگونی به خود اختصاص داده است، در مورد دیگر علل بروز تصادفات در شبانه‌روز گذشته گفت: عدم به توجه به جلو، انحراف به چپ، تخطی از سرعت مطمئنه و خستگی و خواب‌آلودگی در صدر بروز علل تصادفات برون‌شهری قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها