از شبکه جهانی جام‌جم 18 مرداد ببینید،

فیلم های سینمایی فصل آخر و نجات یافتگان

فیلم های سینمایی فصل آخر و نجات یافتگان روز سه شنبه 18 مرداد از شبکه جهانی جام‌جم برای مخاطبان اروپا ، آمریکا و آسیا پخش می شوند.
کد خبر: ۴۲۰۸۸۴

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی جام جم، فیلم سینمایی " فصل آخر" سه شنبه 18 مرداد / 9 اوت ساعت 04:25 اروپای مرکزی / 03:50 مرکزآمریکا پخش می شود.

بازیگران : هوشنگ توکلی ، فقیهه سلطانی ، کاظم افرندنیا و...

خلاصه فیلم : نیما فروزانی فوت شده ، در مراسم او از آخرین کتابش به نام (فصل آخر) رونمایی می شود. سارا تنها دختر نیما در مراسم صحبت می کند. در پایان مراسم مرد مسنی به نام افصحی سراغ سارا می آید و به او می گوید، من دوست قدیمی پدرت هستم ، این کتاب را پدرت برای تو نوشته ، آنرا دقیق بخوان و دنبال کشف راز و رمزهای آن باش سارا متوجه می شود که (امین) شخصیت اصلی داستان همان (نیما) پدرش هست و...

فیلم سینمایی " نجات یافتگان" سه شنبه 18مرداد / 9 اوت ساعت 22:40 اروپای مرکزی /22:40 مرکز آمریکا / 22:40 کوالالامپور روی آنتن می رود.

بازیگران : عاطفه رضوی، پیمان سنندجی‌زاده و علی سلیمانی.

خلاصه فیلم : در مورد زمان جنگ است، درمانگاه صحرایی بمباران می‌شود. امدادگران هلال احمر یک رزمنده قطع نخاعی را همراه خود و به سمت نیروهای ایرانی می‌آورند و در این راه به مشکلات زیادی برمی‌خورند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها