سردار حسین‌آبادی خبر داد:

انهدام 738 باند قاچاق مواد مخدر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: از ابتدای امسال تاکنون 738 باند مواد مخدر با کار اطلاعاتی قوی و منسجم متلاشی شده است.
کد خبر: ۴۲۰۷۳۶

به گزارش فارس، سردار حمیدرضا حسین‌آبادی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر در نشست خبری صبح امروز که در ستاد مبارزه با مواد مخدر ناجا برگزار شد، از متلاشی شدن یک باند اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح کشور خبر داد.

سردار حسین‌آبادی گفت: از ابتدای امسال تمرکز اصلی‌مان بر روی مرزهای شرقی کشور جهت کنترل و جلوگیری از ورود مواد مخدر توسط شبکه‌های اصلی توزیع مواد مخدر بوده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر افزود:‌ از ابتدای امسال تاکنون 738 باند قاچاق مواد مخدر متلاشی شده است و سرکردگان و اعضای آنها دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده‌اند.

وی با اشاره به کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر از ابتدای امسال تاکنون اظهار داشت‌: 151 تن انواع مواد مخدر شامل 6 هزار و 900 تن هروئین، یک هزار و 900 تن مرفین، 123 تن تریاک، 16 تن حشیش و 664 کیلو گرم شیشه کشف شده است.

سردار حسین‌آبادی نگاه پلیس را در دو منظر برخورد با عناصر اصلی قبل از توزیع و پاکسازی محلات و توزیع کنندگان خرد دانست و ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون 99 هزار و 213 نفر در سطح کشور در اجرای طرح‌های مبارزه با خرده‌فروشان دستگیر شدند.

وی تاکید کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر در جهت برخورد با مواد مخدر صنعتی تلاش‌های جدی و چشمگیری داشته است به طوری که از ابتدای امسال تاکنون در این رابطه 33 هزار و 87 نفر که در شبکه خرید، فروش و ترانزیت شیشه فعال بوده‌اند، دستگیر شده‌اند و همچنین 37 کارگاه تولید شیشه توسط پلیس کشف شده‌ است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خبر از انهدام یکی از باندهای اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر طی هفته گذشته خبر داد و گفت: هفته گذشته یک شاخه اصلی از شبکه تهیه و توزیع مواد مخدر با یک کار اطلاعاتی منسجم و دقیق و همکاری بین سه استان اصفهان، قم و تهران متلاشی شد.

وی افزود: این شبکه، مواد مخدر را از جنوب سیستان و بلوچستان به تهران می‌رساند و بخشی از این مواد را در تهران توزیع می‌کرد و بخش دیگر را هم به ارومیه می‌فرستاد.

سردار حسین‌آبادی تصریح کرد: اعضای این باند 13 نفر بوده‌اند که همگی دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده‌اند و از این باند جمعاً‌ حدود 380 کلیوگرم مواد مخدر کشف و ضبط شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها