مراسم افتتاحیه ضبط 4 فیلم تلویزیونی با عنوان «وقت خوب بیداری» در قزوین برگزار شد. هر یک از این تله‌فیلم‌ها 90 دقیقه بوده که حول 4 محور دین، اخلاق، امید و آگاهی تهیه و تولید می‌شوند و موضوعاتی اجتماعی دارند.
کد خبر: ۴۱۴۹۳۵

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین، تله‌فیلم‌های «وقت خوب بیداری» به تهیه‌کنندگی هادی افشار و کارگردانی کاظم بلوچی، عباس مرادیان، قاسم انصاری و صادق پروین آشتیانی در سیمای شبکه قزوین تهیه و تولید می‌شوند؛ که بازیگرانی همچون فقیهه سلطانی، بهزاد خداویسی، حبیب دهقان‌نسب، رامین راستاد، مینا نوروزی و مریم کاویانی در این تله‌فیلم‌ها ایفای نقش می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدیان مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین در مراسم افتتاح ضبط این تله‌فیلم‌ها که با حضور جمعی از مدیران کل استان قزوین برگزار شد؛ گفت: ساخت تله‌فیلم «وقت خوب بیداری» گامی عملی برای تحقق ارزش‌های اسلامی و منویات گهربار رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) حول 4 محور دین، اخلاق، امید و آگاهی برای تولید برنامه‌های فاخر در رسانه است.

تله‌فیلم «وقت خوب بیداری» در لوکیشن‌های شهر قزوین و شهرستان‌های استان ضبط و تا آبان‌ماه امسال برای پخش از شبکه‌های سراسری آماده می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها