مراسم بزرگداشت سی‌امین سالگرد شهادت دکتر «مصطفی چمران» روز چهارشنبه اول تیر با سخنرانی عزت‌الله ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار می‌شود. به گزارش ایرنا، روز گذشته مهدی چمران در جایگاه رئیس بنیاد شهید چمران در جمع خبرنگاران حاضر شد و برنامه‌های سی‌امین سالگرد بزرگداشت چمران را تشریح کرد.
کد خبر: ۴۰۹۶۷۰

قرار است در مراسم بزرگداشت شهید چمران علاوه برسخنرانی رئیس رسانه ملی، میزگردی هم برای تشریح ابعاد شخصیتی دکتر چمران برپا شود که علی‌اکبر صالحی وزیر امور خارجه که خود را شاگرد عینی دکتر چمران می‌داند، علی سلیمی رئیس ستاد جنگ‌های نامنظم و از مسوولان فعلی ارتش جمهوری اسلامی ایران و همچنین سردار سرلشکر سیدیحیی رحیم‌صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در این میزگرد حضور خواهند داشت.

همچنین مشابه سال‌های گذشته در روز 26 خرداد مراسم دعای کمیل در یادمان دهلاویه محل شهادت دکتر چمران برپا خواهد شد و روز جمعه 27 خرداد نیز بنیاد شهید و امور ایثارگران مراسم دعای ندبه را در کنار مزار آن شهید در بهشت زهرای تهران برگزار خواهد کرد.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، 29 خرداد مراسمی در منزل پدری شهید دکتر چمران که اکنون به خانه موزه شهید چمران تبدیل شده است، برپا می‌شود و روز دوشنبه 30 خرداد نیز دانشگاه اصفهان مراسمی به همین منظور برگزار می‌کند.

صبح سه‌شنبه که مقارن با سالروز شهادت این شهید بزرگوار است هم دوستان و همرزمانش مراسم کوهپیمایی در تهران تدارک دیده‌اند و بعدازظهر این روز سازمان بسیج اساتید مراسمی در سالن همایش‌های صدا و سیما برای بزرگداشت یاد شهید چمران برگزار می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها