تولید مستند ارتفاع امید در مرکز کردستان

مستند "ارتفاع امید" به تهیه‌کنندگی سیروان مظهری در یک قسمت 30 دقیقه‌ای برای صدا و سیمای مرکز کردستان تهیه شده است.
کد خبر: ۴۰۸۷۲۳

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از معاونت امور استان‌ها، سیروان مظهری گفت: مستند "ارتفاع امید" در یک قسمت 30 دقیقه‌ای برای صدا و سیمای مرکز کردستان تولید شده و هم اکنون در مرحله ارزیابی قرار دارد.

وی با بیان اینکه پیش تولید این پروژه هفت ماه به طول انجامید، افزود: پیش تولید این مستند سال 88 انجام شد و تصویربرداری در سال 89 شروع شد و اسفندماه همان سال به پایان رسید.

این تهیه‌کننده خاطرنشان ساخت: مستند "ارتفاع امید" به کارگردانی کیوان مجیدی ساخته شده و محمدرضا اصلانی که از مستندسازان به نام هستند، ناظر کیفی این پروژه بود. حضور او کمک زیادی به ما کرد و از نظرات او بیشترین بهره را بردیم، حتی در تدوین هم همراهی‌اش را با ما قطع نکرد.

مظهری با اشاره به موضوع این مستند گفت: موضوع مستند "ارتفاع امید" درباره باغداری در منطقه اورامان کردستان است. فردی همراه دخترش در ارتفاعات اورامان تاکستان ساخته است. این مستند به زندگی کاری این فرد می‌پردازد.

وی درباره اینکه چطور روی این موضوع کار کردید، توضیح داد: روندی که این فرد برای باغداری در ارتفاعات اورامان طی کرده و مشقت‌هایی زیادی که کشیده بود به نظرم برای ساخت یک مستند جذاب مناسب بود. سعی کردیم روایت گر تلاش‌های او در این باره باشیم. او برای باغداری در این منطقه مجبور شده بود که از قسمت‌های پایین خاک ، آب بالا ببرد تا منطقه سنگلاخی را باغستان کند.

عوامل مستند "ارتفاع امید" عبارتند از :

نویسنده و تهیه‌کننده: سیروان مظهری،کارگردان: کیوان مجیدی،ناظر کیفی: محمدرضا اصلانی،تدوین: کیوان مجیدی،مشاور تدوین: محمدرضا اصلانی،تصویربرداران: محمد نوری و حشمت نارنجی،صدابردار: کاوه کردستان.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها