سرتیپ پوردستان اعلام کرد:

آمادگی ارتش ایران در برابر تهدیدات

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ارتش مقتدر جمهوری اسلامی با بهره گیری از قابلیت های دفاعی و عملیاتی خود آماده مقابله با هر تهدیدی در منطقه است.
کد خبر: ۴۰۸۵۵۱

به گزارش ایرنا، سرتیپ احمدرضا پوردستان روز شنبه در آیین صبحگاه عمومی لشگر 16 زرهی قزوین با اشاره به شرایط ویژه و نوع تهدیدات دشمن در منطقه، افزود: رویارویی یک ابر قدرت با کشوری که به لحاظ فن آوری های نظامی در سطح پایین تری قرار دارد ما را وارد شرایط ناهمطرازی قرار داده است.

وی اضافه کرد: حضور ناملموس دشمنی که با تمام توان خود وارد منطقه شده و با تسلط بر منابع نفتی هیچ رقیبی را در برابر خود نمی بیند؛ نظام مقدس اسلامی را برآن داشت تا در برابر این خود کامگی بایستد تا جایی که ما با تامین تمام فناوری های نظامی خود در برابر این تهدیدات از آمادگی بالایی برخوردار شده ایم.

این مسئول با اشاره به اینکه نیروهای غربی به سرکردگی آمریکا پس از حمله به افغانستان و عراق طرح حمله به ایران را در دستور کار خود قرار داده و این مساله را نیز بارها از تریبون ها و رسانه های خود اعلام می کنند، یادآور شد: وجود با صلابت و پرقدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری هوشمندانه فرماندهی معظم کل قوا عامل اصلی اجرا نشدن این نقشه شوم دشمنان است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی نقطه قوت نظام را در اصل ولایت فقیه دانست و افزود: به فرموده معظم له «وظیفه نیروهای ارتش، سپاه و نیروهای مسلح باید همانند نقش قلعه ها و دیوارهای نفوذناپذیر دژی باشند تا دشمن نتواند از آن عبور کرده و کاری هم با مردم داخل قلعه نداشته باشند».

سرتیپ پوردستان خاطرنشان کرد: ملت سلحشور ما با حمایت از نیروهای مسلح فضایی را ایجاد کرد که دشمن هنگامیکه نتوانست با این یکدلی و یکپارچگی و از طریق جنگ سخت وارد میدان شود از طریق جنگ نرم قصد ورود یافت.

وی گفت: هر حرکت و ترفند دشمن نیز از طریق این جبهه (جنگ نرم) تحت ولایت فرمانده معظم کل قوا نقش برآب شد و امروز شاهدیم حتی کشورهای منطقه برای رهایی از استکبار جهانی از انقلاب و نظام ما الگو برداری می کنند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به رشادت های بی نظیر لشگر 16 زرهی قزوین در طول هشت سال دفاع مقدس، گفت: این لشگر یکی از لشگرهای پرافتخار، سربلند و آماده نیروهای مسلح است که پیشینه و کارنامه عملیاتی آن سراسر افتخار است.

وی تاکید کرد: لشگر 16 زرهی با وجود استقرار در شمال غرب کشور و همزمان با یورش خصمانه رژیم بعثی با 12 لشگر خود به مرزهای میهن اسلامی بلافاصله در جنوب کشور مستقر و در نخستین عملیات های نظامی از جمله عملیات های عاشورا، ثامن الائمه، نصر و فتح المبین حضوری فعالانه داشت.

سرتیپ پوردستان یادآور شد: امروز لشگر 16 زرهی همانند عرصه های هشت سال دفاع مقدس برای حفظ و حراست از مرزهای کشور هوشیار است و با بهره گیری از نیروهای متدین و کارآمد خود گوش به فرمان فرمانده معظم کل قوا است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها