مجهول ماندن شغل مرد

مرد برای نپرداختن نفقه ناپدید می‌شد

زنی در دادگاه خانواده گفت: شوهرم ماه‌ها، من و فرزندم را رها کرده و هیچ پولی برای مخارج ما در نظر نمی‌گیرد و در حقیقت برای اینکه نفقه ندهد، ناپدید می‌شود.
کد خبر: ۴۰۷۶۳۵

به گزارش فارس، زنی جوان با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست نفقه خود و فرزندش را به قاضی یکی از شعب ارائه کرد.

این زن در حضور قاضی شعبه 250 این مجتمع قضایی خانواده با بیان اینکه شوهرم مدت‌هاست که من و فرزندم را رها کرده و تا یک ماه گذشته از او بی‌خبر بودیم، گفت: می‌خواهم نفقه‌ام را از شوهرم دریافت کنم چرا که ممکن است دوباره ناپدید شود.

وی با اشاره به اینکه 7 سال از زندگی مشترک‌مان می‌گذرد و فرزندم 2 سال و نیم دارد، افزود: نفقه حق من است و باید وجهی برای گذران زندگی داشته باشم تا در نبود شوهرم، زندگی را بچرخانم.

مرد در دادگاه خانواده حاضر شد و با بیان اینکه برای من یک دفعه مأموریت کاری پیش می‌آید و همسرم اینطور تلقی می‌کند که من آنها را رها کرده‌ام، افزود: می‌خواهم همسرم موقعیت شغلی مرا درک کند چرا که رفتن به مأموریت‌های کاری دست خودم نیست.

زن با اشاره به اینکه من و فرزندم حاضریم در کنار شوهرم در سفرهای کاری‌اش همراه شویم یا حداقل او ما را باخبر کرده و ماه‌ها ما را تنها نگذارد، عنوان کرد: نفقه‌ام را می‌خواهم چرا که می‌دانم شوهرم در حال حاضر بهانه می‌آورد تا حق من و فرزندم را ندهد بنابراین قبل از ناپدید‌ شدن او باید نفقه گذشته و حالم را بدهد.

مرد با بیان اینکه همسرم از ابتدا با شغل من آشنا بود، گفت: درست است که از ابتدای زندگی مشترک مأموریت کاری نداشتم ولی مشغله کاری‌ام زیاد بود و ساعت‌ها از همسرم دور بودم بنابراین او با این موضوع آشنایی دارد.

زن با بیان اینکه هنوز بعد از 7 سال نمی‌دانم شغل شوهرم چیست، گفت: او شغل مناسبی ندارد و هیچ‌گاه از کار خود برای ما صحبت نکرده است تا بدانم چه کاری انجام می‌دهد.

مرد با بیان اینکه در کار صادرات و واردات کالا از شهری به شهر دیگر هستم، افزود: همسرم باید درک کند که کار من بسیار سخت بوده و زمان کاری دست من نیست.

زن افزود: شوهرم وقتی به قول خود به سفر کاری می‌رود، برای ما خرجی نمی‌گذارد بنابراین این همه مشغله کاری برای رفاه خانواده‌اش نیست و به تنهایی پول‌هایش را خرج می‌کند.

قاضی این پرونده بعد از چند دقیقه سکوت، زن و مرد را به مصالحه دعوت و مرد را محکوم به پرداخت نفقه به زن و فرزندش کرد و پرونده مختومه اعلام شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها