در پی تحرکات یک جریان سیاسی – رسانه‌ای علیه دولت خدمتگزار و ایراد اتهاماتی از قبیل ارتباطات رازآلود، فساد سیاسی، اقتصادی و اعتقادی، سازماندهی فعالیت‌های انتخاباتی و بسیاری دیگر از مطالب موهن و تأسف‌برانگیز، اخیراً سخنان دروغی درباره تأثیر برخی از بزرگان کشور در کاهش آرای رییس‌جمهور محترم را به ایشان نسبت داده‌اند.
کد خبر: ۴۰۶۹۲۶

مرکز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات ریاست جمهوری ضمن تکذیب این مطالب بی‌اساس منتشره، پیگرد حقوقی عوامل تولید و انتشار گزارش‌های دروغ، داستان‌سرایی‌های تخریبی علیه دولت و شخص رییس‌جمهور را وظیفه خود می‌داند.

به نظر می‌رسد عده‌ای برای چنگ‌اندازی به قدرت، همه مرزهای اعتقادی و اخلاقی را زیر پا می‌گذارند و با جعل خبر، تهمت، افترا و دروغ‌پردازی به فهم و شخصیت ملت توهین می‌نمایند. در چنین فضایی که جمهوری اسلامی و دولت خدمتگزار با تمام توان در عرصه آبادانی و سازندگی کشور در داخل و مقابله با قدرت‌طلبی‌ها و زیاده‌خواهی‌های دشمنان انقلاب در خارج از کشور در حال کار و تلاش بی‌وقفه است، این‌گونه اقدامات مفسده‌انگیز مخالف مصالح کشور و نظام و مستوجب مجازات قانونی به‌حساب می‌آید.

این مرکز از همه رسانه‌ها انتظار دارد از نقل قول اخبار جعلی و نادرست که با هدف نشر اکاذیب و به منظور تشویش اذهان عمومی و تخریب چهره خدمتگزاران کشور صورت می‌گیرد، به‌طور جدی اجتناب نمایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها