تله فیلم کانی که به تهیه کنندگی و کارگردانی حسن محمدزاده به مدت 90 دقیقه در سیمای مرکز مهاباد تولید می شود هم اکنون تدوین آن به پایان رسیده و در حال صدا گذاری است.
کد خبر: ۳۹۵۳۱۷

به گزارش جام جم آنلاین به نقل ازسایت معاونت امور مجلس و استانهای صدا و سیما، داستان این فیلم با ورود خانم معلم جوانی با نام«روژین» به یکی از روستاهای شهرستان سردشت آغاز می شود. هنوز مدت زیادی از ورود «روژین» و پشت سرگذاشتن مشکلات کوچک وبزرگ  تدریس در این روستای دورافتاده نگذشته است که او با دختر بچه 9 ساله ای به نام کانی آشنا می شود. کانی شخصیت اصلی داستانی دختری باهوش و با استعداد است که به دلیل مشکلاتی که از سوی عمویش برای او ایجاد شده از درس و مدرسه دوری کرده و به روژین هم روی خوش نشان نمی دهد.

پیگیری‌ها و محبت های روژین و تنهایی و مشکلات کانی این دو را به هم نزدیک کرده و این سرآغاز درگیرشدن روژین در اتفاقاتی تلخ و شیرین است که در این تله فیلم به تصویر کشیده شده است. در تولید تله فیلم کانی ضمن بهره گیری از ظرفیت ها و پتانسیلهای غنی فرهنگ بومی محلی منطقه تلاش شده است تا جذابیت های طبیعی و زیبایی های آداب و رسوم اصیل محلی نیز به تصویر کشیده شود.

ساخت این فیلم تلویزیونی با بهره گیری از هنرمندان بومی منطقه انجام شده است. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها