تا خوشبختی راهی نیست در شبکه چهار

سری دوم مجموعه تا خوشبختی راهی نیست ایام نوروز به روی آنتن شبکه چهار سیما می رود." تا خوشبختی راهی نیست" به تهیه کنندگی حمید رضا اردلان در 73 قسمت 15 دقیقه ای مراحل نهایی تولید را طی می‌کند.
کد خبر: ۳۸۹۴۵۹

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، "تا خوشبختی راهی نیست" یک مجموعه مستند نمایشی است  که بر اساس داستان های واقعی باز نویسی شده و به مسائلی می پردازد که تعداد زیادی از افراد جامعه با آن در گیرند یا احتمال دارد در آینده برایشان اتفاق بیفتد.

ترس، نظارت والدین، وسواس، طلاق، جایگاه پدر، از جمله موضوعاتی است که در این برنامه مورد بررسی قرار می گیرند.

در این مجموعه هر روز مشکل یک بیمار بررسی و به او آموزش می‌دهد که چطور «فکر» کند تا بتواند مشکلش را خودش درمان کند. دکتر ابراهیم میثاق به عنوان مجری کارشناس در این برنامه حضور دارد.

صدیقه کیان فر، منوچهر علیپور، مریم رحیمی، غلام حسین بهرامی، مجید فروغی از جمله بازیگرانی هستند که در این مستند نمایشی به ایفای نقش می‌پردازند.

"تا خوشبختی راهی نیست" کاری از گروه فرهنگی، اجتماعی و اقتصاد شبکه چهار سیما است و در سری اول خود به دلیل اینکه با شیوه جدیدی به مسائل روانشناسی پرداخت توانست مخاطبان زیادی را به خود جلب کند.

مدیر تولید لیلا نقلی، نویسنده پوپک عظیم پور، مدیر تصویربرداری محمد حسن سرمدی، طراح صحنه ایرج اسماعیل پور از دیگر عوامل برنامه هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها