قاتل مقابل مردم داماد را کشت

فرار بی‌سرانجام از تله مرگ

مردی که با داماد خانواده اختلاف داشت ، در اقدامی انتقامجویانه او را با ضربات چاقو کشت.
کد خبر: ۳۸۶۶۴۸

به گزارش «جام‌جم»، روز پنجشنبه گذشته اهالی میدان جانبازان شهرستان مشگین‌شهر استان اردبیل با شنیدن فریادهای کمک‌خواهی مردی، سراسیمه خود را به خیابان رساندند. آنها جوانی را دیدند که چاقویی در دست دارد و مردی را دنبال می‌کند. لحظاتی بعد مرد جوان در برابر دیدگان حیرت‌زده مردم و بی‌اعتنا به التماس‌های مردی که متواری می‌شد، او را به قتل رساند و متواری شد.

مردم با مشاهده این صحنه، در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110، پلیس را در جریان قرار دادند. دقایقی بعد ماموران انتظامی در محل حادثه حاضر شدند؛ اما عامل جنایت متواری شده بود. با انتقال جسد به پزشکی قانونی، ماموران به تحقیق از شاهدان حادثه پرداختند.

شاهد حادثه از جنایت گفت

یکی از شاهدان حادثه به پلیس گفت: هنگام عبور از میدان جانبازان 2 مرد را دیدم که در حال مشاجره با یکدیگر بودند. به قصد خاتمه دادن به دعوا به آنها نزدیک شدم؛ اما جوان چاقو به دست مرا تهدید به مرگ کرد و خواست از آنها فاصله بگیرم.

وی اضافه کرد: وقتی افراد دیگری در محل درگیری حضور پیدا کردند، مرد مهاجم عنوان کرد این دعوای خانوادگی است، دخالت نکنید. سپس در مقابل دیدگان همگان به مرد همراهش حمله‌ور شد و او را با چاقو کشت و متواری شد.

پس از ثبت اظهارات وی، دیگر شاهدان نیز گفته‌هایش را تایید کردند. ماموران با اطلاعاتی که از شاهدان حادثه به دست آوردند، جستجو برای دستگیری عامل جنایت و مشخص شدن هویت مقتول را آغاز کردند. در ادامه رسیدگی به این پرونده، زنی با حضور در پلیس آگاهی مشگین‌شهر، از گم شدن شوهرش خبر داد و عکس او را در اختیار پلیس قرار داد. ماموران با دیدن تصویر مرد گمشده، متوجه شدند او همان مقتول است. زن جوان نیز با حضور در پزشکی قانونی، هویت مقتول را تایید کرد.

فاش شدن هویت قاتل فراری

ماموران به تحقیق از زن مقتول پرداختند که وی به پلیس گفت: شوهرم و برادرم با هم اختلاف داشتند و تلاش من و خانواده‌ام برای خاتمه دادن به درگیری‌های آنها بی‌فایده بود. روز حادثه برادرم به سراغ شوهرم آمد و او را به زور از خانه بیرون برد و دیگر از آنها خبری نشد. به این ترتیب مشخص شد عامل جنایت برادرزن مقتول است.

با مشخص شدن هویت قاتل فراری، جستجوها برای یافتن وی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها