سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
به گزارش فارس، یوسف رشیدی با بیان این که خودروهای داخل استاندارد یورو 2 دارند در حالی که استاندارد خودروها در کشورهای پیشرفته یورو 5 است، افزود: در بسیاری از شهرهای دنیا سرانه مالکیت خودرو بالاتر از تهران است اما با توجه به کیفیت و تکنولوژی بالای خودروها، میزان تولید آلایندگی آنها بسیار پایین است و خودروهای فرسوده به هیچ وجه اجازه تردد در آن شهرها را ندارند، ضمن اینکه حمل و نقل عمومی به حدی توسعه یافته که مردم خود ترجیح میدهند به جای خودروی شخصی از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.
رشیدی تصریح کرد: متاسفانه در تهران ضمن پایین بودن تکنولوژی ساخت،نسبت به معاینه فنی خودروها، سختگیرانه عمل نمیشود به طوری که اکنون بسیاری از خودروهایی که در شهر تردد میکنند فاقد مبدل کاتالیستی هستند و میزان تولید آلایندگی آنها زیاد است.
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
علی اصغر هادیزاده، رئیس انجمن دوومیدانی فدراسیون جانبازان و توانیابان در گفتوگو با «جامجم» مطرح کرد