از 28 بهمن تا اول اسفند

آخر هفته با شبکه جهانی جام جم

فیلم های سینمایی بلند گریه کن، مانگرو، جوانی،موقعیت رنگین کمان،کابوس،دلشوره،ارتفاع پست و سفر بخیر در روزهای پنجشنبه ، جمعه، شنبه و یکشنبه 28 ، 29 ، 30 بهمن و اول اسفند از شبکه جهانی جام جم برای مخاطبان اروپا ، آمریکا و آسیا پخش می شوند.
کد خبر: ۳۸۵۹۲۴

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی جام جم، فیلم سینمایی " بلند گریه کن" پنجشنبه 28 بهمن /17 فوریه ساعت 03:25 اروپای مرکزی/ 03:25 مرکز آمریکا- 01:55 لس آنجلس / 03:25 کوالالامپور پخش می شود.

بازیگران : لادن طباطبایی،نگارفروزنده،بهنازمحررها و...

خلاصه فیلم : مرجان شوهر خود را از دست داده،بچه خود را در ایستگاه مترو می گذارد،طلعت به طور اتفاقی آن را پیدا می کند.ابتدا قصد دارد که بچه را به بهزیستی بدهد ولی پشیمان می شود ...

فیلم سینمایی "مانگرو "پنج شنبه28 بهمن/ 17 فوریه ساعت 22:25 اروپای مرکزی اروپای مرکزی / 22:25 مرکز آمریکا- 20:55 لس آنجلس / 22:25 کوالالامپور روی آنتن می رود.

بازیگران : فریبرز عرب نیا،عبدلرضا اکبری،جهانگیر الماسی، رامتین خداپناهی، مینا نوروزی و میرمحمد تجدد.

خلاصه فیلم : سرگرد نبوی در جریان عملیاتی برای دستگیری سران یک باند قاچاق بین المللی در فشم زخمی و دستگیر می شود. وی شش سال پیش با هماهنگی سردار عمویی ، سردار پیش بین و سردار منیعی برای نفوذ در تشکیلات این باند به آن می پیوندند . سردار عمویی و سردار پیش بین در جریان عملیات شهید می شوند و سردار عمویی جانشین عمویی نیز طی حادثه ای به کما می رود. بدین ترتیب نبوی ، شاهدی برای اثبات ادعای خود ندارد و ... 

فیلم سینمایی "جوانی" جمعه 29 بهمن / 18 فوریه ساعت 03:25 اروپای مرکزی / 03:25 مرکز آمریکا- 01:55 لس آنجلس / 03:25 کوالالامپور پخش خواهد شد.

بازیگران : ابوالفضل پورعرب،رضا رویگری،پیمانه طهماسبی،فرشادرحمانی و...

خلاصه فیلم : امیر به همراه دوستان خود نوید و عظیم به کارهای خلاف اشتغال دارد. او در پی ربودن کیف الهام که دانشجوی رشته فیلمسازی است با او آشنا می شود. شهاب از دوستان امیر که رئیس یکی از باندهای قاچاق است بدنبال عدم همکاری امیر، در پی یک توطئه او را به پلیس معرفی می کند. امیر پس از دستگیری بدنبال همکاری اش با پلیس در شناسایی عوامل پخش مواد مخدر از جمله شهاب از زندان آزاد می شود. الهام به دنبال ساخت فیلم خود و در پی یافتن شخصیت اصلی فیلم که شباهت زیادی به امیر دارد با او رابطه برقرار کرده و سرانجام با او ازدواج می کند.

فیلم سینمایی "موقعیت رنگین کمان" جمعه 29 بهمن / 18 فوریه ساعت 22:25 اروپای مرکزی / 22:25 مرکز آمریکا- 20:55 لس آنجلس / 22:25 کوالالامپور پخش خواهد شد.

بازیگران : رامین راستاد، علی اوسیوند، حبیب دهقان نسب، شهره سلطانی، حشمت آرمیده و محسن نبوی.

خلاصه فیلم : این فیلم دفاع مقدسی داستان گروه تفحصی را بیان می کند که در معبری کوله پشتی ای را پیدا می کنند که در داخل آن نقشه ای موجود است که در آن موقعیتی به نام رنگین کمان ترسیم شده است، ولی ...

فیلم سینمایی "کابوس" شنبه 30 بهمن / 19 فوریه ساعت 03:25 اروپای مرکزی / 03:25 مرکز آمریکا- 01:55 لس آنجلس / 03:25 کوالالامپور روی آنتن می رود.

بازیگران : شهاب حسینی،فقیه سلطانی،سپیده خداوردی و...

خلاصه فیلم : حمید و مونا زن و شوهر جوانی هستند که در یک شرکت واردات دارو کار می کنند که مدیر آن عموی حمید است .حمید بعد از بازگشت از مأموریت متوجه می شود که مونا خودکشی کرده،سعی می کند از علت این کار مطلع شود و...

فیلم سینمایی "دلشوره " شنبه 30 بهمن / 19 فوریه ساعت 22:25 اروپای مرکزی / 22:25 مرکز آمریکا- 20:55 لس آنجلس / 22:25 کوالالامپور پخش می شود.

بازیگران : مجید مشیری ، امیر محمد زند ، کوروش سلیمانی ، معصومه میرحسینی ، ملیکا طباخی و...

خلاصه فیلم : داستان فیلم درباره مردی بنام سعید سهامی است که پس از سالها به کشور باز می گردد و به دنبال بچه اش که با همسر سابقش زندگی می کند ، می گردد . و در این جستجو مسائل و مشکلاتی را برای همسر سابقش و شوهر جدید او ایجاد می کند و ...

فیلم سینمایی "ارتفاع پست" یکشنبه 01 اسفند / 20 فوریه ساعت 03:25 اروپای مرکزی / 03:25 مرکز آمریکا- 01:55 لس آنجلس / 03:25 کوالالامپور روی آنتن خواهد رفت.

بازیگران : حمید فرخ نژاد،لیلاحاتمی،گوهر خیر اندیش،رضا شفیعی جم و...

خلاصه فیلم : قاسم به اتفاق کلیه اقوام و فامیل خود قصد سفر باهواپیما از بوشهر به بندرعباس را دارد تا به ظاهر درآنجا در شرکتی کار کند،اما در اصل قصد دارد هواپیما را برباید تا به کشور دیگر برود . 

فیلم سینمایی " سفر بخیر" یکشنبه 01 اسفند / 20 فوریه ساعت 22:25 اروپای مرکزی / 22:25 مرکز آمریکا- 20:55 لس آنجلس / 22:25 کوالالامپور پخش خواهد شد.

بازیگران: اکبر عبدی،حمیده خیرآبادی،پروین سلطانی و...

خلاصه فیلم : اکبر آقا که در شهر یزد به همراه مادرش زندگی می کند به دلیل فوت دختر خاله اش قصد ازدواج ندارد و همیشه مادر و نزدیکان به او پیشنهاد می کنند و می خواهند او را به هر ترفندی مجبور به ازدواج کنند ...

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها