فرمانده کل سپاه با بیان اینکه به زودی پروژه‌هایی شبیه به معجزه اعلام خواهد شد که مختص انقلاب اسلامی است ، افزود:در صورت افتتاح این پروژه‌ها دنیا به شگفتی واداشته می‌شود.
کد خبر: ۳۸۵۸۳۸

به گزارش فارس، سردار سرلشکر محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در دهمین جشنواره تحقیقات سپاه با عنوان «سلمان فارسی» با بیان اینکه امروز شاهد پیروزهای مستمر انقلاب اسلامی در عرصه خاورمیانه به خصوص در میان کشورهای عربی هستیم، تصریح کرد: اینها همان موفقیت‌هایی است که سال‌ها پیش امام راحل آن را برای ما ترسیم فرمودند و ما چشم به انتظار این موفقیت‌ها بودیم.

جعفری گفت: امروز اسلام در یک مقطع حساس در حال رشد است و خوشا به حال آنان که در این راه با شناخت و معرفت قدم برمی‌دارند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی نیازهای متفاوتی دارد ، گفت: برطرف کردن این نیازها مستلزم مجاهدت، سخت‌کوشی و تلاش رزمندگان در عرصه‌های علمی، تحقیقاتی و نوآوری است که می‌تواند به صورت عمیق نیازهای انقلاب ونظام را در این مقطع برطرف کند.

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه البته ما هنوز در ابتدای راه قرار داریم، خاطرنشان کرد: امروز در عرصه امنیتی و دفاعی شاهد دستاوردهای بی‌نظیری هستیم اما باید بدانیم که تلاش برای فناوری‌های جدید باید ادامه پیدا کند و در این صورت با مجاهدت رزمندگان در عرصه‌های دفاعی علاوه بر حفظ آمادگی دیگر نیازی به تکرار تجربه‌های گذشته نخواهیم داشت.

جعفری با بیان اینکه این دانش و تجربه‌ها می‌تواند به کشورهای دیگر که چشم امید به جمهوری اسلامی دارند، منتقل شود، ادامه داد: سپاه یک نهاد انقلابی است که باید در همه عرصه‌ها فعالیت کند که البته بعد از اتمام جنگ سرمایه‌گذاری‌های خوبی در عرصه علم و فناوری داشت که به موفقیت‌های چشمگیری رسید.

وی خاطرنشان کرد: ‌این راه طولانی است و هر چه در این زمینه ما به زیرساخت‌ها توجه کنیم، آیندگان بهره بیشتری خواهند برد. برخی این اقدامات در ابتدا با ابهام، تردید و مخالفت شروع شد اما پس از چند سال که نتایج آن به دست آمد، همه به این باور رسیدند که این اقدامات درست بوده است.

فرمانده کل سپاه گفت: برای مثال برای ورود سپاه به عرصه اقتصادی ابتدا مخالفت‌هایی می‌شد اما امروز می‌بینیم که اگر این اقدامات توسط سپاه پاسداران صورت نمی‌گرفت ما با مشکلات زیادی روبرو می‌شدیم.

وی با تاکید بر اینکه نگاه ما به فعالیت‌های علمی باید به عنوان یک جهاد مقدس باشد، خاطرنشان کرد: ما باید تکلیف‌محور باشیم نه نتیجه‌محور و تجربه نشان داده موفقیت‌های مراکزی که با این نگاه کار می‌کند اصلا قابل مقایسه با دیگر مراکز نیست.

فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: البته در راه جهاد علمی باید سختی‌ها را تحمل کرد و از راحتی بگذریم‌ و زمانی کار ما ارزش پیدا می‌کند که برای رضای خدا باشد.

جعفری در پایان با بیان اینکه به زودی پروژه‌هایی شبیه به معجزه اعلام خواهد شد که مختص انقلاب اسلامی است، افزود:در صورت افتتاح این پروژه‌ها دنیا به شگفتی واداشته خواهد شد چرا که این پروژه‌ها در هیچ کجای جهان وجود ندارد و اولین آن در آینده نزدیک به اطلاع ملت ایران خواهد رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها