علت تأخیر پرداخت عیدی کارکنان دولت!

مدیرکل خزانه دلیل تأخیر پرداخت عیدی کارکنان دولت را ارسال نکردن به موقع فهرست کارکنان از جانب برخی دستگاه های اجرایی عنوان کرد.
کد خبر: ۳۸۵۳۸۳

به گزارش واحد مرکزی خبر، غلامرضا امین رفتاری افزود: تمام پیش بینی های لازم از مدت ها قبل صورت گرفته و اعتبارات لازم برای پرداخت حقوق بهمن و عیدی کارکنان دولت تأمین شده است.

وی تصریح کرد: طبق دستور وزیر اقتصاد مبنی بر پرداخت حقوق و عیدی کارکنان دولت تا پیش از 22 بهمن ، تمام منابع لازم از 11 بهمن به استانها ارسال شد، سهم تهران نیز در حساب ویژه ای واریز و بلوکه شد تا هر لحظه آماده پرداخت باشد.

امین رفتاری افزود: با این وجود تاکنون از میان 225 دستگاه دولتی در تهران، تنها حدود 76 دستگاه با مراجعه به خزانه، حقوق بهمن و عیدی پایان سال را دریافت کرده اند و 148 دستگاه دیگر فقط فهرست حقوق کارمندان خود را ارائه کرده اند.

مدیرکل خزانه یادآور شد: بخشنامه مربوط به دعوت از ذیحسابان دستگاه های اجرایی برای تسریع در ارائه فهرست عیدی کارکنان خود، هم اکنون روی پرتال خزانه داری نیز قرار داده شده و ما در تماسی با آنان تاکید کرده ایم که هر چه سریع تر فهرست عیدی کارکنان خود را جهت دریافت، ارائه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها