رئیس مرکز جذب هیئت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از آغاز مرحله دوم جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه ها از طریق مرکز جذب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در 28 بهمن خبر داد.
کد خبر: ۳۸۵۳۳۲

محمدرضا مردانی در گفت و گو با مهر با بیان این خبر گفت: فراخوان این مرحله از جذب اعضای هیئت علمی امروز 24 بهمن ماه در سایت مرکز جذب به نشانی www.jazb.msrt.ir منتشر خواهد شد تا دومین مرحله از جذب اعضای هیئت علمی دانشگاهها از روز 28 بهمن آغاز شود.

وی افزود: دانشگاهها پس از انجام فرآیند اخذ مجوز و سهمیه از حوزه معاونت آموزشی وزارت علوم می‌توانند تا روز 27 بهمن نیازهای خود را در فراخوان سایت این مرکز ثبت کنند.
 
رئیس مرکز جذب هیئت علمی وزارت علوم اضافه کرد: این مرحله از فراخوان با توجه به نیاز دانشگاه ها ، ویژه دارندگان مدرک دکتری تخصصی است و ظرفیت این مرحله از پذیرش بعد از نیازسنجی از دانشگاه ها به طور دقیق مشخص خواهد شد.
 
مردانی خاطرنشان کرد: در این مرحله طی بخشنامه‌ای از دانشگاه ها خواسته شده بود تا نیازمندی‌های خود به اعضای هیئت علمی را بر اساس گروه، رشته و گرایش تحصیلی به معاونت آموزشی وزارت علوم اعلام و مجوز جذب از معاونت مذکور دریافت کنند و نیاز خود را روی سایت مرکز جذب در فراخوان بهمن قرار دهند.
 
رئیس مرکز جذب هیئت علمی وزارت علوم درباره مرحله قبلی جذب عضو هیئت علمی به مهر گفت: مرحله قبلی جذب عضو هیئت علمی نیز در حال بررسی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها