تماس به موقع با پلیس و حضور بی‌درنگ ماموران، مسافرکش شخصی که قصد ربودن یک زن را در سمنان داشت، ناکام گذاشت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، شامگاه روز گذشته در پی تماس خانمی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی‌بر تغییر مسیر ناگهانی خودروی پراید مسافرکش شخصی به سمت خارج شهر، با توجه به حساسیت موضوع، پیگیری ویژه آن در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.
کد خبر: ۳۸۵۱۲۶

ماموران یگان امداد شهرستان با توجه به سخنان فرد تماس گیرنده مسیر مورد نظر را طی کرده و حوالی پل جاده نظامی در اطراف سمنان با دختری مواجه شدند که پس از پرتاب کردن خود به بیرون خودرو در گوشه‌ای هراسان و مضطرب در انتظار رسیدن ماموران پلیس بود.

این گزارش می‌افزاید، ماموران پلیس پس از شنیدن سخنان این دختر طرح مهار را به منظور شناسایی و دستگیری متهم آغاز کردند.بنا بر این گزارش، ماموران حین گشت زنی خودروی پراید مورد نظر را مشاهده کردند که راننده بدون توجه به دستور ایست پلیس از صحنه متواری ‌شد.

با تعقیب و گریز ماموران پلیس، راننده دستگیر و برای انجام تحقیقات تکمیلی به کلانتری 11 شهدای سمنان منتقل می‌شود. فرمانده انتظامی شهرستان سمنان در همین خصوص گفت: یکی از توصیه‌های همیشگی پلیس به عموم شهروندان بویژه بانوان استفاده نکردن از خودروهای شخصی برای جابه‌جایی است که متاسفانه بی‌توجهی به توصیه‌ها و هشدارهای پلیس این گونه حوادث تلخ را رقم می‌زند.سرهنگ محسن غفاری با بیان این که زنان و دختران بیشترین آسیب‌دیدگان این حوادث هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها