چندی پیش مأموران کلانتری 129 جامی از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در جریان خبر دستگیری یک جیب‌بر در ایستگاه اتوبوس‌های BRT در ابتدای خیابان رودکی قرار گرفتند.
کد خبر: ۳۸۴۸۹۹

به گزارش ایسنا، با حضور مأموران کلانتری 129 جامی در محل حادثه و انجام بررسی‌های مقدماتی مشخص شد که این متهم در حین ارتکاب سرقت توسط مأموران پلیس مترو ایستگاه انقلاب که پس از پایان ساعت کاری خود در حال بازگشت به منزل بوده‌اند، شناسایی و دستگیر شده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی و به دستور بازپرس شعبه یکم دادسرای ناحیه 11 تهران، پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

اعتراف متهم

با آغاز تحقیقات از متهم که علیرضا نام داشت، وی به چندین فقره جیب‌بری در ایستگاه‌های اتوبوس خیابان آزادی اعتراف کرد؛ کارآگاهان در ادامه تحقیقات خود و با بررسی سوابق مجرمان سابقه‌دار اطلاع پیدا کردند؛ علیرضا از مجرمان سابقه‌داری است که پیش از این نیز در سال‌های 79 و 85 به اتهام ارتکاب جیب‌بری، حمل و نگهداری موادمخدر دستگیر و روانه زندان شده اما در آخرین بار، پس از آزادی از زندان به سمت مصرف موادمخدر بازگشته و برای تأمین هزینه مواد مورد نیاز خود اقدام به سرقت از مسافران پایانه‌های مسافری و ایستگاه‌های اتوبوس و مترو درسطح شهر تهران بویژه در منطقه غرب کرده است.

سرهنگ حسین خان بابایی، رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به شناسایی تعدادی از مالباختگان و همچنین اعترفات صریح متهم درباره ارتکاب سرقت‌های متعدد از مسافران درون شهری در سطح شهر تهران دستور انتشار بدون پوشش چهره متهم، برای شناسایی مالباختگان صادر شده است.

وی از کلیه مالباختگانی که موفق به شناسایی متهم شده‌اند دعوت کرد تا برای پیگیری یا طرح شکایات به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان امام خمینی (ره)، خیابان 12 فروردین مراجعه کنند.

بابایی از شهروندانی که از اقدامات مجرمانه متهم اطلاعاتی در اختیار دارند خواست تا اطلاعاتشان را از طریق شماره تماس 21866046 در اختیار کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها