آیت الله لاریجانی:

نیروهای مسلح هوشیار باشند

رییس قوه قضاییه با بیان اینکه نقش نیروهای مسلح در ایجاد امنیت نقش بسیار مهم و بی همتا است ، تاکید کرد: در برهه کنونی گرچه کشور مقتدرتر از همیشه است ،اما با توجه به نیرنگهای دشمن نیروهای مسلح باید بیش از پیش هوشیار باشند.
کد خبر: ۳۸۴۶۵۲

به گزارش ایرنا ، آیت الله صادق آملی لاریجانی صبح پنجشنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح این استان افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با راهنمایی های داهیانه رهبری روشن ضمیر و سختکوش و مجاهدت های مجاهدان حکومت طاغوت را به پایین کشیدند و راهی تازه و طرحی نو در جهان امروز در افکندند.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام و نظام همواره به دنبال بر هم زدن امنیت این کشور هستند، تصریح کرد: این راه نو جمهوری اسلامی ایران بود که اسلام و ارزش های الهی را احیا و تحکیم کرد.

رییس دستگاه قضایی کشور گفت: ملت ما در طول 32 سال گذشته با عزم راسخ و مجاهدت بر همه دشواریها فائق آمده و به قله های رفیع استقامت دست یافته است.

وی با بیان اینکه استقامت از طریق حق موجب اقتدار انسان و نزول ملائکه می شود،خاطر نشان کرد: انسان الهی که مسیر استقامت را انتخاب کرده از هیچ تهدیدی نمی هراسد و در محضر ربوبی جز از خدا از کسی واهمه ندارد. این پیام قرآن ،انبیا، امام راحل و رهبر معظم انقلاب است.

آیت الله لاریجانی با تاکید بر اینکه همه ما باید شکرگزار این نعمت باشیم، گفت : نباید فراموش کنیم در چه فضایی زندگی می کردیم ؛در فضایی که کسی جرات سخن گفتن نداشت و بر همه آزادیها خط بطلان کشیده شده بود اما امروز با رهبریهای امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی به جهانیان می گوییم ما از کسی جز طریق حق و رهبر معظم انقلاب اسلامی، نسخه نمی گیریم.

رییس قوه قضاییه با بیان اینکه این استقلال در پناه استقامت بدست آمده است ، افزود: ما به نیروهای مسلح افتخار می کنیم که امنیت کشور را تامین و با خطر پذیری مسیر تکامل کشور را هموار کردند.

آیت الله لاریجانی تصریح کرد: مادامی که ملت و نیروهای مسلح در راه حق گام بردارند، هیچ مانعی نمی تواند مسیر پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مسدود کند.قوه قضاییه نیز همواره همدوش تمامی نیروهای مسلح برای پیشرفت کشور تلاش خواهد کرد و همراه و یاریگر آنها خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها