تعطیلات نوروزی آماده پخش شد

تهیه کننده انیمیشن تعطیلات نوروزی گفت: انیمیشن 13 قسمتی تعطیلات نوروزی تولید مرکز سمنان برای پخش آماده شد.
کد خبر: ۳۸۴۶۰۱

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، فرید الدین نیکجو، تهیه کننده این مجموعه با اشاره به مراحل پیش تولید این انیمیشن به روابط عمومی معاونت امور استان‌ها گفت : کار تحقیق، نگارش، طراحی شخصیت و دکوپاژ مجموعه تعطیلات نوروزی از شهریور ماه پارسال آغاز شد و اردیبهشت امسال کامپوزیت آن به اتمام رسید .

فرید الدین نیکجو افزود : با انجام مراحل فنی همچون صداگذاری، دوبله و موسیقی ،این مجموعة انیمیشن هم اکنون آماده پخش است . وی تصریح کرد : در ساخت این انیمیشن از تکنیک دو بعدی استفاده شده است .

تهیه کننده انیمیشن تعطیلات نوروزی در خصوص داستان این مجموعه تأثیر روش پویا نمائی در بیان مقصود به کودکان و نوجوانان را یادآور شد و افزود : در این مجموعه که برای 13 روز تعطیلات نوروز آماده و پخش می‌شود چند خانواده نمایش داده می‌شوند که تعطیلات نوروز خود را در سمنان می‌گذارنند . شخصیت منفی این مجموعه به قصد به دست آوردن گنجی در هر قسمت به همراه یکی از اعضاء خانواده در یک مکان دیدنی و تاریخی ظاهر می‌شود و برای رسیدن به مقصود شرحی از گذشته و تاریخچه بنا را بیان می کند. با این حال شخصیت منفی مجموعه در هر قسمت از دستیابی به گنج موردنظر باز می‌ماند .

انیمیشن تعطیلات نوروزی را محمود سیفی و مجتبی پرنده غیبی براساس قصه‌ای از شیوا مهرزاد کارگردانی و تدوین کرده‌اند . تارا تاجبخش و هیوا امینی فرد صداگذاری و میکس مجموعه را برعهده داشته‌اند و موسیقی آن را نیز سعید کریمی ساخته است .

این مجموعه قرار است در تعطیلات نوروز سال 90 از یکی شبکه‌های سراسری پخش شود .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها