در پی نتایج ضعیف شاهین بوشهر طی هفته‌های گذشته، سرانجام هیات موسس باشگاه شاهین تصمیم به کنار گذاشتن حمید استیلی، سرمربی این تیم و دیگر اعضای کادر فنی شامل علیرضا مرزبان، سعید عزیزیان و حشمت‌الله مهاجرانی گرفت. حمید استیلی که پس از رسول کربکندی، محمد احمدزاده، تومباکوویچ، محمود یاوری، اکبر میثاقیان، افشین پیروانی و علی‌اصغر مدیرروستا هشتمین مربی برکنار شده لیگ دهم به شمار می‌آید، پس از پایان رسمی همکاری‌اش با شاهین گفت: «من طی هفته‌های گذشته هم گفته بودم که هر تصمیمی مدیران باشگاه بگیرند قبول می‌کنم. من دست مدیران باشگاه را باز گذاشته بودم و الان هم هیچ اعتراضی ندارم. در شاهین ما از نظر کیفیت فنی، بازی‌های خوبی انجام می‌دادیم اما در نتیجه‌گیری و گلزنی ناکام بودیم و این چیزی نیست که من بخواهم آن را کتمان کنم.»
کد خبر: ۳۷۲۹۹۹

حشمت مهاجرانی هم که حالا باید از او به عنوان مدیر فنی سابق شاهین یاد کرد، با اشاره به این‌که این مساله را باید قطع همکاری نامید نه برکناری، گفت: «استیلی از 2، 3 هفته پیش به مسوولان باشگاه اعلام کرده بود که آماده قطع همکاری است. با این حال مربی بعدی تیم، مربی خوشبختی است زیرا تیم شاهین فوتبال بازی می‌کند و با اضافه شدن عمادرضا هم مشکلات خط حمله این تیم برطرف می‌شود.»

شاهین در هفته‌ای که گذشت، با یک گل مغلوب صنعت نفت شد و این سومین باخت آنها طی 7 هفته اخیر به شمار می‌رفت. البته تیم حمید استیلی در این 7 هفته حتی یک بار هم رنگ برد را به خود ندید و آخرین پیروزی آنها در لیگ برتر به هفته یازدهم برمی‌گشت که 2 بر یک پاس همدان را شکست داده بودند. حالا در کمتر از یک هفته، هم کادر فنی پاس برکنار شده و هم کادر فنی شاهین و جالب‌تر آن‌که جدی‌ترین گزینه شاهینی‌ها برای جایگزینی استیلی، محمود یاوری بود، یعنی همان گزینه‌ای که پاسی‌ها ادعا می‌کنند با او به توافق نهایی رسیده‌اند. مدیر روابط عمومی شاهین درحالی از یاوری به عنوان گزینه مورد نظر باشگاه بوشهری نام برد که دیروز کریم ملاحی، مدیرعامل باشگاه پاس گفت: «یاوری با ما صحبت‌های نهایی را انجام داده و حتی برنامه‌هایش را هم ارائه کرده است.»

خود یاوری نیز این صحبت‌ها را تائید و در گفت‌وگو با فارس عنوان کرد: «من یک فصل خوب را در باشگاه شاهین سپری کردم اما بنا به دلایلی جدا شدم که آن علت‌ها هنوز وجود دارد. بنا به همان مسائل هم نتوانستم به باشگاه شاهین پاسخ مثبت بدهم و با این تیم همکاری داشته باشم زیرا نمی‌خواستم دوباره به خانه اولم برگردم. البته از وضعیتی که این تیم پیدا کرده، ‌ناراحتم اما به قول و قرارم با باشگاه پاس همدان پایبند هستم.

محمود یاوری از امروز در تمرینات تیم پاس شرکت خواهد کرد و شاهینی‌ها نیز به احتمال زیاد باید دنبال مربی دیگری چون رسول کربکندی باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها