رئیس جمهور با اعلام اینکه اگر غربی ها بخواهند در مذاکرات زور بگویند نتیجه‌ای نخواهند گرفت، گفت: ملت ایران در مقابل همه بداخلاقی ها خواهد ایستاد.
کد خبر: ۳۷۰۰۳۶

به گزارش مهر از ساری، دکتر محمود احمدی نژاد پیش از ظهر امروز چهارشنبه در جمع منتخبان و فرهیختگان استان مازندران با تاکید بر اینکه امروز باید ایران را بسازیم، گفت: ساختن ایران فقط پیشرفت کشور و برافراشتن یک پرچم نیست بلکه ساختن ایران یعنی دادن یک الگوی متعالی به بشریت.

وی با بیان اینکه ملت ایران هر قدمی که جلو می رود اثبات توانمندی ملت ها و ضعف مستکبرین و خودخواهان است، گفت: امروز پیشرفت ایران یعنی پیشرفت عدالتخواهان و حق طلبان در دنیا.

احمدی نژاد با اشاره به اینکه امروز مرزها در برابر ملت ایران برداشته شده اند، گفت: ایران امروز در کانون توجهات عالم است. به طوریکه روزانه تحولات ایران را رصد می کنند.

وی با بیان اینکه چند نکته برای ساختن ایران ضروری است در بر شمردن این نکات افزود: همدلی، کار و تلاش وتوکل و ایمان به خدا، ساختن ایران بر پایه عدالت، ساختن ایران بر پایه الگوهای بومی از نکاتی است که باید ایران را بر اساس آن بسازیم.

رئیس جمهور استفاده از الگوی ایرانی - اسلامی را آمدن در ریل درست حرکت به سمت قله های پیشرفت و تعالی دانست و افزود: الگوی اسلامی ایرانی دو وجه دارد. اولا هر کاری می کنیم باید مبتنی بر فرهنگ خودمان باشد و در این ساختن باید فرهنگ خود را تقویت کنیم چون با فرهنگمان زنده و پایداریم و تحقق آرمانهای ما در سایه رشد فرهنگی اتفاق می افتد. دوما باید به توانمندی ها و استعدادهای خود تکیه کنیم.

احمدی نژاد تصریح کرد: باید از دستاوردهای بشر در چارچوب داخلی و بومی استفاده کنیم وگرنه دستاوردها برایمان بی هویتی خواهد آورد و ثروت و فرهنگ ما از بین خواهد رفت.

وی با تاکید بر اینکه باید از خواب بیدار شویم، گفت: دشمنان بشریت از 200 سال پیش بر فضای فکری و مدیریت کشورمان مسلط شدند و امروز باید آزاد شویم.

وی با اشاره به قابلیت های استان مازندران گفت: استان مازندران با استعدادهای ذاتی و توانمندی های طبیعی که دارد این ظرفیت را دارد که به الگوی ایرانی - اسلامی مبدل شود ممکن است برخی ها بگویند نمی شود اما اگر تصمیم بگیریم می شود.

احمدی نژاد با اعلام حمایت از پروژه های استان مازندران گفت: دولت در خدمت شماست ما موانع را بر می داریم و پشتیبانی می کنیم ولی شما با هم بنشینید و هم اندیشی کنید و الگوی ایرانی اسلامی را پیاده کنید زیرا این استان با ظرفیت های بالایی که دارد می تواند به الگوی ایرانی -اسلامی در کل کشور تبدیل شود.

رئیس جمهور با بیان اینکه دشمنان با بیداری ملت ایران مخالفند، گفت: آنان می دانند که هر گاه ملت ایران فرصتی پیدا کنند جهانی را خواهند گرفت. البته نه با لشکر کشی و زور بلکه با فرهنگ، تدبیر و اندیشه.

وی با اشاره به اینکه دشمنان از پیروزی انقلاب هر اقدامی که علیه جمهوری اسلامی ایران کرده اند با شکست مواجه شده اند، گفت: آنان اکنون می گویند می‌خواهیم با شما مذاکره کنیم. ما هم گفتیم که همیشه اهل مذاکره هستیم بر پایه منطق، قانون وعدالت. اما بدانند اگر بخواهند زور بگویند این مذاکره برای آنها نتیجه‌ای ندارد البته ما که پیشرفت خود را انجام می دهیم ولی آنها ضرر می کنند.

احمدی نژاد با بیان اینکه آنها در کنار مذاکره شیطنت می کنند که آن هم ترور دانشمندان ماست، گفت: اعضای اصلی شورای امنیت در قطعنامه های خود اسامی دانشمندان ما را می نویسند و بعد یک نسخه اش را به دست سگ های صهیونیستی می دهند و می گویند برو آنها را بکش. این معنایش گرا دادن به آدم کش های وحشی صهیونیستی است.

رئیس جمهور هشدار داد ما خون آنها (دانشمندان هسته ای کشور) را به حساب اعضای اصلی شورای امنیت و صهیونیست ها می گذاریم. البته ماموران امنیتی ما این موضوع را دنبال خواهند کرد و مسببانش را ریشه کن خواهند کرد.

وی با اعلام اینکه آنها بدانند که وقتی ملت ایران یک حرفی را زد پایش می ایستند تا آن حرف را به کرسی بنشانند، گفت: این موضوع را دنبال می کنیم تا محاکمه شوند. فکر کردند که ملت ایران به سادگی از کنار این مسائل عبور می کند البته تا قبل از این اینطور نمی گفتیم اما اکنون گفتیم که پایش هستیم و اجازه نمی دهیم که اینها دنیا را اینطور اداره کنند. به فضل الهی یقه شان را خواهیم گرفت و سرشان را به سنگ خواهیم کوباند و به فضل الهی شکست خواهند خورد.

احمدی نژاد با اشاره به اینکه امروز حیثیتی برای دشمنان انقلاب اسلامی در دنیا باقی نماینده است گفت: ملت ایران نشان داده که در مقابل بداخلاقی ها خواهد ایستاد همانطور که در دفاع مقدس دیدیم جوانان ما با دست خالی همه قدرت غرب و شرق را به عجز و ذلت کشاندند.

وی در پایان گفت: الان هم به لطف خدا دستشان از تجاوز کوتاه است و قادر به آسیب زدن نیستند مثل خفاش ها لانه کرده اند و آسیب می زنند فکرکردند که می توانند پیشرفت ملت ایران را متوقف کنند اما اینطور نیست حرکت ملت ایران تازه آغاز شده و تا فتح قله های پیشرفت، تعالی و عزت ادامه خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها