آلتین تاپ، مسی، نیلمار و...

نامزدهای جایزه پوشکاش اعلام شد

فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) فهرست نهایی نامزدهای جایزه پوشکاش در سال 2010 را اعلام کرد. این جایزه که به بهترین گل زده در سال تعلق خواهد گرفت، برای دومین بار در مراسم معرفی بهترین بازیکن سال، به برنده نهایی اهدا می شود.
کد خبر: ۳۶۷۵۲۶

به گزارش واحد مرکزی خبر  ، بهترین بازیکن سال 2010 قرار است در مراسم ویژه ای در روز دهم ژانویه در شهر زوریخ سوئیس معرفی شود.

حمید آلتین تاپ بازیکن ترکیه ، متیو بوروز از ایرلند شمالی، لینوس هالینیوس از سوئد، لیونل مسی از آرژانتین، سمیر نصری از فرانسه، نیلمار از برزیل، آرین روبن از هلند، جیووانی فن برونکهورست از هلند، سیویوی چابالا از آفریقای جنوبی و کومی یوکویاما از ژاپن در این فهرست دیده می شوند.

گل دقیقه بیست و پنج آلتین تاپ در بازی تاریخ سوم سپتامبر تیم های ملی ترکیه و قزاقستان ( از سری بازیهای مقدماتی جام ملت های اروپا 2012) ، گل دقیقه 92 بوروز در بازی پنجم اکتبر، پورتاداون و گلنتوران از بازی های لیگ ایرلند شمالی، گل دقیقه 66 هالینیوس در دیدار با سریانسکا و هامارابی در دسته دوم لیگ سوئد، گل دقیقه 55 لیونل مسی در بازی چهاردهم مارس بارسلونا و والنسیا، گل دقیقه 63 سمیر نصری در بازی نهم مارس آرسنال و پورتو ، گل دقیقه 25 نیلمار در بازی فوریه سانتوز و سانتو اندری از سری بازی های ایالت سائوپولوی برزیل، گل دقیقه 112 آرین روبن در بازی 24 مارس بایرن مونیخ و شالکه (بازی پایانی لیگ آلمان)، گل دقیقه 55 بازی های افتتاحیه جام جهانی 2010 میان آفریقای جنوبی و مکزیک ، گل دقیقه 18 فن بونکهورست در بازی هلند و اروگوئه در جام جهانی 2010 و گل دقیقه 70 یوکویاما در بازی ژاپن - کره شمالی از بازی های جام جهانی نامزد بهترین گل های سال 2010 هستند.

جایزه سال گذشته پوشکاش به کریستیانو رونالدو رسیده بود. جایزه پوشکاش با هدف نکوداشت یاد فرانس پوشکاش ستاره دهه پنجاه قرن گذشته تیم ملی مجارستان ، به برترین گل سال اهدا می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها