دیدار تدارکاتی تیم های فوتبال امید ایران و لهستان با تساوی دو تیم در دیدار برگشت به پایان رسید.
کد خبر: ۳۵۸۵۳۲

به گزارش مهر، در این دیدار که عصر امروز به قضاوت مسعود مرادی  در ورزشگاه تختی تهران برگزار شد دو تیم در دیداری پر افت و خیز و جذاب به تساوی 1-1 دست یافتند.

نیمه اول این دیدار با گل دقیقه 36 سزاری برای تیم امید لهستان به پایان رسید ولی در نیمه دوم کریم انصاریفرد در دقیقه 53 گل تساوی بخش تیم امید کشورمان را وارد دروازه میهمان خود کرد. در نیمه دوم تیم لهستان 6 تغییر در ترکیب خود داشت و تیم کشورمان ایمان موسوی، ابراهیم زاده و آرش افشین را به میدان فرستاد.

تیم فوتبال امید کشورمان برخلاف نیمه اول در وقت دوم بازی هماهنگ‌تری را به نمایش گذاشت و روی حرکات ابراهیمی و علی عسگر بارها روی دروازه لهستان خطرساز شد ولی تنها یکبار روی موقعیت سازی علی عسگر در عمق دفاع لهستان و حضور به موقع انصاریفرد موفق شد به گل تساوی دست یابد.

تیم امید در دیدار رفت که حدود یک ماه پیش در خاک لهستان برگزارشد با دوگل میزبان خود را شکست داده بود. تیم امید کشورمان روز دوشنبه از ساعت 15 نیز در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم فوتبال امید آفریقای جنوبی خواهد رفت.

تیم فوتبال امید ایران خود را برای بازیهای آسیایی گوانگجو آماده می‌کند. تیم کشورمان در گروه B مسابقات فوتبال بازیهای آسیایی گوانگجو با تیم های ویتنام، بحرین و ازبکستان همگروه است. این مسابقات از 16 آبان تا 4 آذرماه جاری در شهر گوانگجو چین برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها