از شبکه جهانی جام جم 18 مهر پخش می‌شود

فیلم های پیچ تند ،اتل متل توتوله و آخرین نگاه

فیلم های تلویزیونی و سینمایی پیچ تند ، اتل متل توتوله و آخرین نگاه روز یکشنبه 18 مهر از شبکه جهانی جام جم برای مخاطبان اروپا ، آمریکا و آسیا پخش می شوند.
کد خبر: ۳۵۸۵۱۴

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی جام جم، فیلم سینمایی " پیچ تند"یکشنبه 18 مهر / 10 اکتبر ساعت 3:30 اروپای مرکزی /3:30 مرکز آمریکا / 3:30 کوالالامپور پخش می شود.

بازیگران:شهروزابراهیمی ،فرشته سرابندی و...

خلاصه فیلم :درمورد زن و شوهری جوانی است که ازنظر خودشان به انتهای خط زندگی رسیده‌اند، درجاده شمال دچار سانحه تصادف می‌شوند و خانواده‌ای روستایی به یاری آنها می‌آیند. حضور این دو در جمع صمیمی خانواده روستایی و همراهی آنها در بازگشت به تهران که در کنار کاروان زیارتی مرقد امام (ره) اتفاق می افتد، دریچه های تازه ای از زندگی را برای آنها روشن می کند .

فیلم سینمایی "اتل متل توتوله"یکشنبه 18 مهر / 10 اکتبر ساعت 10:40 اروپای مرکزی /10:40 مرکز آمریکا /10:40 کوالالامپور روی آنتن می رود.

بازیگران:افسانه بایگان ، غلامحسین لطفی ، تورج نصر ، حسین محب اهری و...

خلاصه فیلم : جاهل خان در تماسی با ناظم مدرسة‌ ابتدایی اندیشه از او می خواهد که مدرسه را تعطیل کند. جاهل خان تعدادی بخاری به مدرسه اهدا می کند که باعث ناپدید شدن کتاب درسی بچه ها می شود و ...

تله فیلم"آخرین نگاه" یکشنبه 18 مهر / 10 اکتبر ساعت 22:00 اروپای مرکزی /22:00 مرکز آمریکا /22:00 کوالالامپور پخش می شود.

بازیگران:ابوالفضل پورعرب، میرطاهر مظلومی، شیرین بینا، عنایت بخشی، نفیسه روشن، فاطمه طاهری و...

خلاصه فیلم :داستان این فیلم درباره پسر جوانی است که حدود 27 سال از ایران دور بوده است و حال برگشته و طلب ارث و میراث می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها