تیم ملی فوتبال ژاپن در دیداری تدارکاتی موفق به شکست آرژانتین شد تا با یک پیروزی بزرگ برای دیگر تیم‌های آسیایی حاضر در جام ملت‌های 2011 خط و نشان بکشد.
کد خبر: ۳۵۸۲۳۷

به گزارش مهر، تیم ملی فوتبال ژاپن عصر امروز جمعه در دیداری تدارکاتی که در ورزشگاه "سایتاما" برگزار شد به مصاف تیم ملی آرژانتین رفت و موفق شد این تیم را با تمام ستاره‌هایش با نتیجه یک برصفر از پیش رو بردارد.

تک گل تیم ملی فوتبال ژاپن را در این دیدار دوستانه "شینجی اوکازاکی" در دقیقه 19 به ثمر رساند و یک پیروزی شیرین را در کارنامه شاگردان آلبرتو زاکه‌رونی به ثبت رساند.

تیم ملی فوتبال آرژانتین در ترکیب خود از بازیکنان نامداری چون لیونل مسی، کارلوس ته‌وز، دیه‌گو میلیتو، گونزالو هیگوآین، گابریل هاینزه و ... بهره می برد اما نتوانست مقابل ژاپن و هواداران پرشورش مقاومت کند.

این پیروزی در حالی برای تیم ژاپن رقم خورد که تیم ملی فوتبال کشورمان پنجشنبه شب در ورزشگاه "بن زاید" شهر ابوظبی مقابل تیم ملی فوتبال برزیل با نتیجه 3 برصفر تن به شکست داده بود.

تیم ملی فوتبال ژاپن در مرحله گروهی مسابقات فوتبال جام ملت‌های 2011 با تیم‌های اردن، عربستان و سوریه در گروه B این مسابقات روبه‌رو خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها