کانتونا و اشمایکل در تیم منتخب جزیره

هواداران فوتبال لیگ برتر انگلیس، تیم منتخب تاریخ برگزاری این رقابت‌ها را انتخاب کردند. براساس نظرسنجی انجام شده، تیم منچستریونایتد که از سال 1992 تاکنون بیشترین قهرمانی را در لیگ برتر کسب کرده است، با 7 نماینده از بین 11 بازیکن، بیشترین سهم را دارد.پیتر اشمایکل، دروازه‌بان افسانه‌ای شیاطین سرخ در کنار پاتریس اورا، رایان گیگز، گری نویل، دیوید بکام، پل اسکولز و اریک کانتونا از منچستریونایتد، جان تری از چلسی، تونی آدامز و تیری آنری از آرسنال و استیون جرارد از لیورپول تیم منتخب تاریخ لیگ برتر انگلیس، از نگاه هواداران فوتبال این کشور است. به گزارش رویترز،همچنین الکس فرگوسن هم به عنوان بهترین مربی انتخاب شد.‌
کد خبر: ۳۵۵۲۳۸

عذرخواهی از مسی

به دنبال انتقاد شدید دوستداران فوتبال در سراسر دنیا از تکل خشن اویفالوژی، مدافع اهل جمهوری چک تیم اتلتیکو مادرید که منجر به دوری 2 هفته‌ای لیونل مسی از میادن فوتبال شد، دیروز این بازیکن رسما از مسی عذرخواهی کرد و گفت: واقعا قصدم این نبود که این بازیکن صدمه ببیند. می‌خواستم توپ را دور کنم. اگر به تصاویر نگاه کنید، متوجه می‌شوید که من اول توپ را زده‌ام و سپس پایم با پای مسی برخورد کرده است. فکر می‌کنم دیگران تکل‌هایی به مراتب خشن‌تر از من مرتکب می‌شوند.

به گزارش گل، با این حال داوید ویا، مهاجم بارسلونا شدیدا از اویفالوژی انتقاد کرد و گفت: من به سهم خود او را نمی‌بخشم؛ چراکه تعمدا مسی را مصدوم کرد، چون بعضی‌ها چشم دیدن توانایی فنی و ثروت مسی را ندارند!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها