رئیس مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری از کمک دولت به ایجاد صندوق ضمانتی ویژه بانوان نیازمند با ارائه تسهیلات بانکی ارزان قیمت خبر داد. مریم مجتهد‌زاده در گفتگو با فارس گفت: توسعه، تعیین و تقویت امور و فعالیت‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی بانوان و تحکیم مبانی خانواده یکی از محورهای مهم مورد تصویب در دور سوم سفرهای استانی هیات دولت به استان تهران بود.
کد خبر: ۳۵۲۱۰۶

وی افزود: کمک به اجرای برنامه‌های تحکیم و تقویت بنیان خانواده و آموزش‌ آیین زندگی متعالی و اخلاقی با همکاری حوزه‌های علمیه، کمک به تهیه و اجرای طرح‌ها و برنامه‌های ترویج فرهنگ حجاب و عفاف با تاکید بر فرهنگ اسلامی، آداب و رسوم و توسعه پوشش‌های متناسب با فرهنگ عمومی و ارزش‌های اسلامی و تربیت نیروهای متخصص مورد نیاز از سایر مصوبات کارگروه فرهنگ و هنر در حوزه زنان بود.

مشاور رئیس جمهور با بیان این‌که کمک به ایجاد مجتمع‌های فرهنگی، ورزشی و تفریحی ویژه بانوان در سطح استان تهران در کارگروه فرهنگ و هنر مصوب شد، اضافه کرد: حمایت از تامین، توسعه و تقویت مراکز و واحد‌های مشاوره و راهنمای خانواده در استان تهران با همکاری حوزه‌‌های علمیه از مصوبات دیگر کارگروه فرهنگ و هنر بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها