حضور استقلالی‌ها در استیل‌آذین آنقدر پررنگ بوده که حتی نوارهای آبی‌رنگ به پیراهن سرخ این تیم اضافه شده است.اما با تمام این حرف ها سیاوش اکبرپور به عنوان یکی از دو آبی‌ مورد نظر ما چندان راضی به نظر نمی‌رسد.
کد خبر: ۳۴۷۰۴۶

هرچند سیاوش در مورد زمان عملی شدن وعده بزرگش صحبتی نمی‌کند، اما شنیدن این جمله در هفته پنجم بازی‌های لیگ عجیب تر از آن چیزی است که فکرش را بکنید: «دوباره برمی‌گردم استقلال!»

او در گفتگو با جام‌جم از وضعیت خود در استیل آذین و بازی با استقلال می‌گوید.

در یک نگاه کلی عملکرد سیاوش اکبرپور را در استیل آذین چطور ارزیابی می‌کنی؟

اگر از کارشناسان در این مورد سوال کنید خیلی بهتر است ولی به نظر خودم تا اینجای کار خوب کار کرده‌ام. هرچه را که از من در زمین خواستند انجام دادم و امیدوارم این مسیر تا پایان ادامه داشته باشد.

در مورد بازی با استقلال هم همین نظر را داری؟

دقیقا ... من با پیراهن استیل آذین مقابل تیم سابقم بازی کردم و همان‌طور که دیدید با جان و دل برای استیل آذین توپ زدم. هرکاری که مربیان تیم خواستند، را انجام دادم و احساس می‌کنم در انجام وظایفم کوتاهی نکردم.

پس چرا تعویض شدی؟

این دیگر به نظر سرمربی تیم برمی‌گشت. اگر به خودم بود، دوست داشتم بازی کنم.

عملکرد استقلال را چطور ارزیابی می‌کنی؟

استقلال تیم بزرگی است. یک تیم مردمی و محبوب که باید رضایت هواداران میلیونی‌اش را جلب کند. فکر می‌کنم استقلال برای رسیدن به شرایط رویایی و ایده‌آل به زمان بیشتری نیاز دارد. به عنوان یک هوادار، امیدوارم استقلال موفق و سربلند باشد.

پس هنوز هوادار استقلال هستی؟

شک نکنید ... من استقلال را دوست دارم و هرگز نمی‌توانم روزهای خوبم در این تیم را فراموش کنم.

در حالی که دیدار با استقلال، تومباکوویچ تو را از میدان بیرون کشید، هواداران استقلال برخورد جالبی با تو داشتند.

مطمئن باشید که این محبت و احترام دوطرفه است. من همیشه خودم را مدیون هواداران استقلال می‌دانم. اصلا بگذارید خیالتان را راحت کنم؛ دوباره برمی‌گردم استقلال!

چه زمانی این اتفاق می‌افتد؟

فعلا ترجیح می‌دهم در این مورد صحبتی نکنم، چرا که بازیکن استیل‌آذین هستم و تا پایان روز همکاری‌ام با این باشگاه، با جان و دل در خدمت هستم. اما این را بدانید زودتر از آنچه فکرش را بکنید به استقلال برمی‌گردم.

با این حال چرا به استیل‌آذین پیوستی؟

در آن شرایط می‌خواستم تغییراتی در فوتبالم ایجاد کنم. جدا از تمام این حرف‌ها علی کریمی هم در این میان نقش مهمی را ایفا کرد. شاید اگر علی کریمی نبود و دخالت نمی‌کرد، هرگز این اتفاق نمی‌افتاد. به هر حال من می‌خواهم پول حلال به خانه‌ام ببرم. برای پولی که از استیل‌آذین می‌گیرم عرق می‌ریزم و زحمت می‌کشم. مطمئن باشید آنقدر خوب کار می‌کنم که اگر فردا از این تیم رفتم، کسی پشت سرم صحبت نکند.

سید مهدی هاشمی 
جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها