اماکن ورزشی بم بازسازی می شود

معاون پارلمانی سازمان تربیت بدنی از ماموریت معاونت طرح و توسعه سازمان تربیت بدنی برای برآورد خسارت به اماکن ورزشی شهر زلزله زده بم خبر داد.محمد رخشان ، رئیس ستاد امدادرسانی به زلزله زدگان بم
کد خبر: ۳۴۳۶۸
در سازمان تربیت بدنی به ایسنا گفت : با دستور رئیس سازمان تربیت بدنی ، معاونت طرح و توسعه ماموریت دارد تا هزینه خسارت های وارد شده به اماکن ورزشی را برآورد کند تا در اولین فرصت ممکن ، کار بازسازی اماکن ورزشی بم با دستور دولت آغاز شود. وی گفت : همچنین از سوی انجمن المپین ها مقرر شد با همکاری منطقه آزاد کیش ، 100 دستگاه منزل مسکونی 70متری در شهر بم ساخته شود. درخشان در ارزیابی خود از امدادرسانی سازمان تربیت بدنی و ادارات تربیت بدنی استان ها به زلزله زدگان بم گفت : سازمان تربیت بدنی با تشکیل ستاد عالی و ستاد اجرایی در سازمان ، ستاد معین در کرمان و ستادهای جداگانه در استان ها و فدراسیون های ورزشی ، به جمع آوری کمکهای مردمی پرداخته است.

ساخت و ساز زیربنایی اماکن ورزشی بم نیازمند بررسی است

سید مصطفی هاشمی طبا، رئیس کمیته ملی المپیک در خصوص کمک رسانی به زلزله زدگان بم گفت : کمیته ملی المپیک با در نظر گرفتن کلیه امکانات خود ، شرایط نحوه کمک رسانی و بازسازی شهر بم را بخصوص در زمینه ورزش بررسی می کند. هاشمی طبا افزود: کمکهای اولیه از سوی این کمیته هر روز به بم ارسال می شود ، بطوری که صبح سه شنبه نیز در ادامه ارسال محموله های روزانه ، کمیته یک محموله شامل لباسهای گرم و فیلمهای رادیولوژی راهی منطقه کرده است اما کمکهای زیربنایی و ساخت و سازهای منطقه ، بخصوص در زمینه ساخت و سازهای ورزشی باید بیشتر بررسی شود و نباید حرفی بزنیم که از عهده انجام آن بر نیاییم .
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها