معاون صدا دربازدید فروزنده ازرادیوخبرداد:

آمادگی بخش‌هایی از رادیو برای ایجاد رادیو تصویری

معاون صدا در خلال بازدید معاون رئیس جمهور از رادیو،‌ از آمادگی بخش‌هایی از رادیو برای ایجاد رادیو تصویری در آینده خبر داد.
کد خبر: ۳۳۵۳۴۵

به گزارش خبرگزاری فارس، فروزنده معاون منابع انسانی رئیس جمهور از استودیوهای تولید و پخش رادیو بازدیدکرد.در این بازدید محمد حسین صوفی معاون صدا و سایر مدیران حوزه صدا او را همراهی کردند.

صوفی معاون صدا در این بازدید با بیان شرایط و نحوه فعالیت در صدای جمهوری اسلامی ایران گفت: تعداد 50 استودیو در حوزه معاونت صدا، وجود دارد که از این تعداد 15 استودیو در شبکه رادیویی تهران، 20 استودیو در ساختمان شهدا و مابقی در شبکه‌های رادیویی معارف و البرزواقع هستند که در حال حاضر تنها استودیوهای تولید در ساختمان شهدای رادیو قرار دارند.

معاون صدا در خصوص اجرای طرح اتوماسیون اداری در رادیو نیز گفت: انتقال و گذر از سیستم ضبط و پخش آنالوگ به دیجیتال باعث کم شدن حجم دستگاه‌های داخل استودیوها و افزایش سرعت در انتقال و قرار گرفتن اطلاعات برای استفاده کارکنان خواهد بود.

وی افزود: این طرح در دستور کار قرار دارد و نتیجه آن صرفه جویی در هزینه و برقراری امنیت اطلاعات در رادیو خواهد بود.

همچنین معاون رئیس رسانه ملی با بیان حجم350 ساعته پخش برنامه‌های روزانه از شبکه‌های 19 گانه رادیو و مخاطبان مختلف شبکه‌های رادیویی، تنوع سلایق ایشان را یکی از ملاک‌های تعیین قالب برنامه دانست و از آمادگی بخش‌هایی از رادیو برای ایجاد رادیو تصویری در آینده خبر داد.

در این بازدید یک ساعته، فروزنده از نزدیک با فرآیند برنامه‌سازی رادیویی آشنا و چگونگی تولید برنامه زنده رادیویی را مشاهده کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها