همزمان با سالروز ولادت فاطمه زهرا (س)‌، رحلت حضرت امام خمینی(ره)‌ و قیام 15 خرداد، شبکه‌های مختلف فیلم‌های جذاب و متنوعی متناسب با این ایام به آنتن پخش خواهند سپرد. «پیچ تند»، «کیلومتر 14 (1و2)»، «برکت»، «دیواره شمالی»، «جهان»، «آینه‌ای در غبار»، «میهمان حبیب خداست»، «پسرها نمی‌گریند»، «تی‌تی‌مان»، «وسوسه»، «کنت مونت کریستو»، «دیگر تنها نیستم»، «کوئیمادا»، «غریزه جنایت 2» ، «ذبیح» و «فصل آخر» عنوان فیلم‌هایی هستند که روزهای 13، 14 و 15 خرداد از شبکه‌های سیما پخش خواهند شد.
کد خبر: ۳۳۲۳۱۰

شبکه یک

پیچ تند ـ فردا ساعت 30/7

کیلومتر 14 (1)‌ ـ فردا ساعت 16

کیلومتر 14 (2)‌ ـ 15 خرداد ساعت 30/7

برکت ـ 15 خرداد ساعت 16

به گزارش روابط عمومی سیما، فیلم تلویزیونی «پیچ تند» جمعه 14 خرداد ساعت 30/7 صبح از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

داستان فیلم درمورد زن و شوهر جوانی است که از نظر خودشان به انتهای زندگی رسیده‌اند. آنها در جاده شمال دچار سانحه تصادف می‌شوند و خانواده‌ای روستایی به یاری آنها می‌آید. حضور این دو در جمع صمیمی خانواده روستایی و همراهی آنها در بازگشت به تهران که در کنار کاروان زیارتی مرقد امام (ره) اتفاق می‌افتد، دریچه‌های تازه‌ای از زندگی را برای آنها روشن می‌کند.

فیلم تلویزیونی «کیلومتر 14 (1)» هم جمعه 14خرداد ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: سعید به خاطر پشیمانی از خلاف‌های گذشته‌اش به همراه دایی پیر خود به مرقد امام (ره) می‌رود. دایی قرار است در مرقد امام (ره) به کاروانی که پس از برگزاری مراسم سالروز ارتحال امام(ره) راهی کربلاست، بپیوندد. سعید طی ماجراهایی با افرادی روبه‌رو می‌شود که هر کدام از جایی برای برپایی این مراسم آمده‌اند. حضور در کنار آنها آغاز مسیر تازه‌ای در زندگی اوست.

صبح شنبه 15 خرداد ساعت 30/7 فیلم تلویزیونی «کیلومتر 14 (2)» به کارگردانی آرش قادری و تهیه‌کنندگی بهادر اسدی از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: داوود که یک سال پیش با اصغر آرپی‌جی، جانباز دفاع ‌مقدس در مرقد امام(ره) آشنا شده بود و تحت تاثیر رفتار و منش اصغر از کار خلاف دست کشیده بود، اینک رابطه‌ای دوستانه با اصغر پیدا کرده است.

فیلم تلویزیونی «برکت» به کارگردانی رضا ابوفاضلی و تهیه‌کنندگی مهدی بشکوفه شنبه 15 خرداد ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی پروانه معصومی، جعفر دهقان، افشین نخعی و پرستو صالحی آمده: خاتون که یگانه پسرش در جنگ به شهادت رسیده است، به رسم سال‌های جنگ و برای نذر، هر سال در سالگرد ارتحال امام (ره) نان می‌پزد و در مراسم ارتحال نان‌ها را میان زائران و عزاداران توزیع می‌کند، اما مدتی است که سخت بیمار شده و توان پختن نان و شرکت در مراسم را ندارد و اطرافیان نیز نمی‌خواهند که او بداند زمان ارتحال گذشته است.

شبکه دو

دیواره شمالی ـ امروز ساعت 30/23

جهان ـ فردا ساعت 30/17

آینه‌ای در غبار ـ 15 خرداد ساعت 30/17

فیلم سینمایی «دیواره شمالی» پنجشنبه 13 خرداد ساعت 30/23 از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود.

تونی و آندریاس 2 صخره‌نورد آلمانی هستند که تخصص ویژه‏ای در زمینه کوهنوردی و صخره‏نوردی دارند. آنها تا به حال دیواره‏ها و نقاط صعب‏العبور زیادی را فتح کرده‏اند. المپیک مونیخ در راه است و دولت آلمان برای مهیج‏تر کردن این بازی‏ها اعلام می‏کند که به صعودگران دیواره شمالی مانند قهرمانان المپیک مدال طلا اهدا می‏کند.

فیلم سینمایی «جهان» جمعه 14 خرداد ساعت 30/17 از شبکه 2 سیما پخش می‌شود. داستان فیلم در مورد زندگی چند انسان در نقاط مختلف دنیاست که به نوعی ارتباطی با یکدیگر پیدا می‌کنند. مرد ثروتمندی به نام اینیاکی توسط عده‌ای آدم‌ربا دزدیده و به مدت 9 ماه در اتاقی 6 متری حبس می‏شود. پس از 9 ماه او آزاد می‏شود و همه، حتی رسانه‏ها از این امر خوشحالند؛ اما او در منزل می‏فهمد که مادرش از دنیا رفته است.

فیلم سینمایی «آینه‌ای در غبار» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی ایمان افشاریان هم شنبه 15 خرداد ساعت 30/17 از شبکه دو روی آنتن می‌رود.

مهرداد و پرهام دستگاهی اختراع می‌کنند که با آن قادرند صداهای مانده در فضا را در مکان‌های مختلف، بازشنوی کرده و طول موج آنها را ثبت کنند. این دستگاه به مهرداد این فرصت را می‌دهد که یک معمای کهنه خانوادگی را که به فعالیت‌های انقلابی پدربزرگش در سال 1342 مربوط می‌شود، کشف کند.

شبکه 3

مهمان حبیب خداست ـ امروز ساعت 20

پسرها نمی‌گریند ـ فردا ساعت 11 صبح

تی‌تی‌مان ـ فردا ساعت 30/23

وسوسه ـ 15 خرداد ساعت 11

فیلم تلویزیونی «میهمان حبیب خداست» به کارگردانی حسین قاسمی جامی و تهیه‌کنندگی حسن فرحی پنجشنبه 13 خرداد ساعت 20 از شبکه 3 سیما پخش می‌شود.

داستان فیلم، ماجرای یک روز از زندگی پیرمردی دل زنده است به نام جنتی که انگار روزی او به عنوان مهمان حضرت امام(ره) از پیش مقدر شده است.

صبح جمعه ساعت 11 هم قرار است این شبکه فیلم تلویزیونی «پسرها نمی‌گریند» را پخش کند.

شبکه 3 سیما جمعه 14خرداد ساعت 30/23 فیلم تلویزیونی «تی‌تی‌مان» به کارگردانی حسین‌علی فلاح لیالستانی و تهیه‌کنندگی علی صدیقی را پخش می‌کند.

داستان این تله‌فیلم در مورد دختر جوانی است که در یکی از روستاهای شمال زندگی می‌کند. او خانواده خود را از دست می‌دهد و بزرگان روستا سعی می‌کنند با شیوه‌ای کارآمد، مشکلات او را حل کنند.

شبکه 3 سیما شنبه 15 خرداد ساعت 11 فیلم تلویزیونی «وسوسه» به کارگردانی بهروز طاهری و تهیه‌کنندگی محسن منشی‌زاده را پخش می‌کند.

«وسوسه»، داستان پدر و دختری را روایت کرده است که در یک کارگاه تولید میز و صندلی مشغولند و می‌خواهند برای سود بیشتر، کارگاه‌های کوچک‌تر را به‌زور از صاحبانشان خریداری کنند. در این میان، یک نفر از صاحبان کارگاه به نام آقا محسن، کارگاهش را به آنها واگذار نمی‌کند.

شبکه 4

کنت مونت کریستو ـ امروز ساعت 30‌/‌15

دیگر تنها نیستم ـ فردا ساعت 30‌/‌20

کوئیمادا ـ 15 خرداد ساعت 30‌/‌20

فیلم سینمایی «کنت مونت کریستو» پنجشنبه 13خرداد ساعت 30‌/‌15 از شبکه 4 سیما پخش می‌‌شود.

ادموند دانتس پس از ازدواج با دختری به نام مرسدس به اتهام دروغین طرفداری از ناپلئون در جزیره شاتودیف زندانی می‌شود و بر اثر همدستی فرناند مونتگو و رقیب تجاری‌اش دانگلار مدت 4 سال محبوس می‌ماند. ادموند دانتس در زندان با زندانی دیگری به نام آبه فاریا دوست می‌شود. او در حادثه‌ای می‌میرد، اما در لحظه مرگ، نقشه گنجی معروف به گنج مونت کریستو را در اختیار ادموند دانتس می‌گذارد.

فیلم تلویزیونی «دیگر تنها نیستم» به کارگردانی محمدعلی طالبی و تهیه‌کنندگی محمد خزاعی جمعه 14خرداد ساعت 30/20 از شبکه 4 سیما پخش می‌شود.

مرادی پیرمرد 70 ساله پس از سال‌ها کار در یک رستوران به علت پیری و لرزش دست‌هایش بیکار می‌شود. تک و تنها به خانه برمی‌گردد و با تلفن دامادش متوجه می‌شود که دخترش در شهرستان در بیمارستانی بستری است. او مجبور می‌شود تمام اندوخته‌اش را برای عمل دختر هزینه کند، سپس به هر دری می‌زند که کار جدید پیدا کند، اما موفق نمی‌شود. سرانجام با ماشین کهنه و قدیمی‌اش به مسافرکشی در شهر می‌پردازد.

فیلم سینمایی «کوئیمادا» به کارگردانی جیلو پونته کورو شنبه 15 خرداد ساعت30/20 از شبکه 4 پخش می‌شود.

داستان فیلم در اواسط قرن 19 می‌گذرد که یک سیاستمدار که برای رفع انحصار شکر از سوی پرتغالی‌ها به یکی از جزایر دریای کارائیب اعزام شده، درگیر قیام انقلابیون جزیره می‌شود.

مارلون براندو، رناتو سالواتوری، نورمن هیل و اواریفتو مارکز در فیلم سینمایی «کوئیمادا» محصول مشترک کشورهای فرانسه و ایتالیا به ایفای نقش پرداختند.

شبکه تهران

غریزه جنایت 2 ـ فردا 40 دقیقه بامداد

ذبیح ـ فردا ساعت 30‌/‌14

فصل آخر ـ 15 خرداد ساعت 30‌/‌14

فیلم سینمایی «غریزه جنایت 2» به کارگردانی ژان فرانسوا ریشه 40 دقیقه بامداد جمعه 14خرداد از شبکه تهران روی آنتن می‌رود.

داستان این فیلم درباره ژاک مرین است که پس از اتمام خدمت سربازی‌اش از سوی دوستش پل به سردسته خلافکارانی به نام گیدو معرفی می‌شود، سپس با یکدیگر دست به ارتکاب اعمال تبهکارانه مثل سرقت از منازل و بانک‌ها می‌زنند. ژاک سپس با زنی به نام سوفیا ازدواج می‌کند و صاحب 2 بچه می‌شود، اما اعمال خلافکارانه ژاک و به زندان افتادن‌های مداومش در فرانسه، باعث می‌شود سوفیا بالاخره تصمیم به جدایی از ژاک بگیرد.

فیلم تلویزیونی «ذبیح» به کارگردانی حسین سحرخیز و تهیه‌کنندگی بهادر اسدی هم جمعه 14 خرداد ساعت 30/14 از شبکه تهران روی آنتن می‌رود.

داستان فیلم در مورد ذبیح است که بعد از 30 سال به ایران بازمی‌گردد. همسر او فرشته در دوران انقلاب کشته شده و ذبیح هم به علت قاچاق عتیقه 30 سال در زندان ترکیه بوده است. او تیمساری را که باعث مرگ همسر و زندانی شدن او بوده پیدا می‌کند. تیمسار 3 سال است که به ایران بازگشته و در خانه سالمندان زندگی می‌کند.

ذبیح هم برای این که بیشتر به تیمسار نزدیک شود، به خانه سالمندان می‌رود و تیمسار را پیدا می‌کند.

فیلم تلویزیونی «فصل آخر» به کارگردانی اسماعیل فلاح‌پور و تهیه‌کنندگی امیرحسین شریفی شنبه 15 خرداد ساعت 30/14 از شبکه تهران پخش می‌شود.

داستان «فصل آخر» در زمان حال می‌گذرد و فلاش‌بکی به دوران گذشته و سال 56 دارد. «فصل آخر» داستان دختری است که یکی از کتاب‌های پدرش را که نویسنده بوده است مطالعه می‌کند و با حقایقی تکان‌دهنده مواجه می‌شود. اتفاقات این داستان در دوران معاصر می‌گذرد و مطالب کتاب، شخصیت‌های داستان را در فضای سال 56 قرار می‌دهد و باعث می‌شود این جریان روی شخصیت‌های داستان تاثیر ‌گذارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها