بیست و یکمین دوره مسابقات والیبال جام باشگاه‌های آسیا و انتخابی جهان از فردا شنبه با حضور 11 تیم برتر قاره کهن در چین آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۳۳۲۰۹۳

به گزارش مهر، این دوره از مسابقات والیبال جام باشگاه‌های آسیا به مدت 9 روز در شهر «ژن ژیانگ» چین پیگیری خواهد شد.

پیکان نماینده کشورمان و مدافع عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها دیدارهای مقدماتی خود را در گروه B مقابل تیم‌هایی از ازبکستان، میانمار، بحرین، تایلند و قطر برگزار خواهد کرد. پنج تیم دیگر شرکت کننده از کشورهای چین، ژاپن، قزاقستان، ویتنام و اندونزی در گروه A با یکدیگر رقابت می‌کنند.

تیم والیبال پیکان که با هدایت علیرضا معمری عازم چین شده است، روز شنبه و در اولین روز این رقابت‌ها مقابل نماینده تایلند صف آرایی می‌کند. این تیم دیگر دیدارهای خود را به صورت متوالی و به ترتیب مقابل حریفانی از بحرین، ازبکستان، قطر و میانمار برگزار خواهد کرد.

پیمان اکبری، حمزه زرینی، فرهاد قائمی، مجتبی شبان، امیر حسینی، علی حسینی، پرویز پزشکی، شهرام محمودی، حسام بخششی، محمد موسوی عراقی، حسن حسین پور و جواد محمدی نژاد 12 بازیکن پیکان در مسابقات والیبال جام باشگاه‌های آسیا هستند.

این تیم در صورت کسب عنوان قهرمانی سهمیه حضور در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان را بدست می‌آورد.

پیکان پرافتخارترین تیم شرکت کننده در مسابقات والیبال جام باشگاه‌های آسیاست. تیم پیکان در چهار دوره گذشته این رقابت‌ها که به میزبانی کشورهای ویتنام، بحرین، قزاقستان و امارات برگزار شد به عنوان قهرمانی دست یافته است.

در مجموع اینکه ایران با در اختیار داشتن 6 مدال طلا، 4 نقره و یک برنز تیم برتر مسابقات والیبال جام باشگاه‌‎های آسیاست. کره جنوبی، قزاقستان و چین از این حیث در رده‌های دوم تا چهارم قرار دارند.

بیست و یکمین دوره مسابقات والیبال جام باشگاه‌های آسیا 15 تا 23 خرداد ماه در «ژن ژیانگ» چین برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها