بازیگران متوقع تلویزیون فرانسه

جام جم آنلاین:«بازیگران و هنرپیشگان تلویزیون فرانسه در حال مکیدن خون تلویزیون هستند».این عنوان گزارشی است که روزنامه تایمز از وضعیت کنونی بازیگران در تلویزیون فرانسه تهیه کرده است.
کد خبر: ۳۲۵۰۸
تایمز نوشته است هنرپیشگان فرانسوی به گرفتن مبالغ بسیار هنگفت برای حضور در نمایش ها و سریال های تلویزیونی متهم شده اند و با این وضعیت بودجه تلویزیون های فرانسه جوابگوی ساخت برنامه های متنوع نیست.

 tv

تایمز به نقل از مجله هنری نوول آبزرواتوار فاش کرد که جرارد دیپاردیو و کاترین دنوو از جمله هنرپیشگان گرانقیمت فرانسوی هستند که برای حضور در یک نمایش و یا سریال تلویزیونی مبالغ بسیار هنگفتی پیشنهاد می کنند.
این مجله فرانسوی نوشته است بالا بودن دستمزد هنرپیشگان طراز اول سبب می شود تا کارگردانان تلویزیونی مجبور به کم کردن سایر هزینه های تکنیکی و کیفی شوند.
همچنین فشار مضاعفی بر بازیگران دست دوم و دست سوم بیاورند زیرا در نهایت کارگردان مجبور است حقوق و دستمزد آنها را پایین بیاورد.
آبزرواتوار به نقل از یک تهیه کننده تلویزیون فرانسه نوشته است حقوق یک ستاره تلویزیونی در این کشور 7500 یورو (5230 پوند) در روز می باشد.
این تهیه کننده گفته است بودجه برنامه سازی در تلویزیون در سال 2003 تنها 22 درصد افزایش یافته حال آنکه حقوق و دستمزد ستارگان تلویزیون افزایشی 88 درصدی پیدا کرده است.
روند سرسام آور افزایش حقوق و دستمزد ستارگان در تلویزیون فرانسه در حالیست که تا پنج سال پیش ستارگان سینمای این کشور حضور و بازی در نمایش های تلویزیونی را دون شأن خود می دانستند اما از پنج سال پیش به این سو همه چیزی تغییر کرده است.
یکی از کسانی که این باور را فرو ریخت دیپاردیو ستاره معروف سینما و تلویزیون فرانسه بود که پنج سال پیش برای اولین بار حاضر شد در یک مجموعه تلویزیونی بازی کند و تنها پس از آن بود که روند ماجرا برعکس شد.
ورود ستارگان سینما به صنعت تلویزیون رقابت شدیدی را بوجود آورد و سبب شد تا شبکه های تلویزیونی برای جلب نظر بهترین بازیگران روز ، بهترین وجوه را بپردازند.
همین موضوع اساس و بنیاد دست مزدهای بالا برای ستارگان را بنا نهاد طوریکه حتی برخی از تولید کنندگان سینما نیز قادر به پرداخت چنین دستمزدهایی به ستارگان نبودند.
هم اینک یک ستاره سینما به طور میانگین برای بازی در یک فیلم تلویزیونی 763 هزار یورو دستمزد می گیرد و کسی نیست که این بازار اشفته را به حالت اول خود ازگرداند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها