در نشستی با حضور مهندس سید عزت الله ضرغامی رئیس صدا و سیما و چند تن از مدیران رسانه ملی فیلم سینمایی ملک سلیمان نمایش داده شد.
کد خبر: ۳۲۱۱۶۲

به گزارش واحد مرکزی خبر، در این نشست که کارگردان، تهیه کننده و دیگر دست اندرکاران این فیلم حضور داشتند پس از نمایش فیلم ابعاد مختلف محتوائی ، هنری و تکنیکی این اثر بررسی شد و سازندگان به پرسش های مهندس ضرغامی که ملک سلیمان را افتخار سینمای ایران دانست پاسخ دادند.

رئیس سازمان صداوسیما استفاده هنرمندانه از منبع فیاض و پربرکت قرآن را موجب سعادت، آگاهی و فرهیختگی همه کسانی دانست که در معرض این نسیم حیات بخش روحانی قرار می گیرند.

مهندس ضرغامی با اشاره به تلاش سازندگان فیلم سینمایی ملک سلیمان در استفاده از فناوری های جدید فیلم سازی در جهان افزود: این تلاش که در کنار محتوای داستان با پرداخت خوب و هنرمندانه همراه شده طراز فیلم سازی در کشور را ارتقاء داده است .

دراین نشست شهریار بحرانی با تشریح مراحل تولید فیلم سینمایی ملک سلیمان گفت تلاش کرده ایم که در این فیلم شأن و جایگاه قرآن را حفظ کنیم.

وی به مراحل پیش تولید این فیلم اشاره کرد و افزود: حساسیت موضوع باعث شد که در نگارش فیلمنامه و تهیه مقدمات کار سخت گیریهایی را اعمال کنیم که امیدواریم نتیجه ی این اقدام اثری در خور مردم عزیز ایران اسلامی باشد .

در فیلم سینمایی ملک سلیمان که آخرین ساخته شهریار بحرانی است بازیگرانی همچون امین زندگانی، محمود پاک نیت، الهام حمیدی و حسین محجوب ایفای نقش می کنند.

کارگردان این اثر در قسمت اول به موضوع مدیریت الهی حضرت سلیمان و برخورد او با کاهنان دنیاطلب و دفع شیاطین و اجنه پرداخته است و در قسمت دوم سازندگان موضوعات دیگری از جمله ساخت معبد اورشلیم، و داستان ملکه سبا " بلقیس" مطرح می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها